If you've got something to tell me, don't keep it inside. let it be heard

Skoldagen idag gick galant, förutom att vi hade prov (som jag helt hade glömt bort och inte kunde göra mitt bästa på=( ) och att vi har en klantskalle som heter Malin och kastar matrester hela hissen. Fy skäms! Tur jag är en snäll kamarat som hjälper till att städa. På metod så pocherade vi fisk och det var inte så värst kul men enkelt. I storköket har vi våran sista matlagning imorgon och idag förberedde vi för att göra ungsbakad lax med tandori och pasta al forno (SUPERGOTT). Och sen gjorde vi julienne (fina strilmade grönsaker, för er som vill veta). Väldigt intressant! Nej men vad ska jag skriva om??

Imorgon efter skolan ska jag iväg och sola med Sofie och Carro och sen ska vi troligtvist in till stan och inhandla en present åt mongo-Malin som ska firas i helgen. Ute på Värmdö, långt som jag vet inte vad, men men. Bor man på landet så gör man. Skönt att sluta tidigt iallafall. Ska bli så skönt med lov!! Då har jag Wilma hela veckan också :D LYCKA :D Saknar ju min prinsessa. Hon har det iallafall kul ute i skidbacke, åker pulka och äter god mat!


Mallan var glad!

Pocherad fisk med potatis och vittvinssås. Ligger i matlådor för att vi säljer i våran butik på skolan;)

Malin slängde mat, sen sprack påsen helt!

Och vi fick städa.! BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
Övrigt | |
#1 - - Granis:

Rätt åt er =D ni kanske ska bli städare istället.

#2 - - sanna:

Ne vad gulligt :D

#3 - - Anonym:

VILL BARA SÄGA ATT JAGTYCKER ATT DU ÄRENSUPER MAMMA TILL EN UR GULLIGUNGE!!!!

#4 - - Fittanfes:

FY F*N vad vi önskar att vi kunde dansa!!



www.fittanfes.com

www.fittanfes.com

www.fittanfes.com

#5 - - Jennie:

Det låter som att du kommer att få en toppendag! Med solsken och allt :) Eller solen kanske inte skiner hos dig kom jag på?



KraM!

#6 - - lol:

varför förökar du dig innan du ens kan försörja dig själv?

#7 - - Emma:

Haha, usch det där med maten :P

Upp