Frågestund

Frågestund? Endast tills IKVÄLL
Normala frågor, annars får ni dåliga och dryga svar!
Frågor | |
#1 - - Ellie:

Hur känns det att blogga på MTV? stort?

#2 - - sandra:

Tycker Wilma att det är roligt att hon ska bli storasyster?

Pratar hon mycket om det?

#3 - - Evelin:

Är du tilsammans med Christoffer fortfarande?



Skulle d vela ha flera barn iframtiden?

#4 - - sofi:

Har du pratat med wilma om att hon ska bli storasyster

#5 - - Anonym:

vad har hänt med christoffer?

#6 - - anonym:

Vad tycker du om malin i din skola?

Jag skulle vara överlycklig om jag fick va kompis med henne, hon verkar va grym !

#7 - - Mikaela:

Hur känns det för dig att granis ska bli pappa igen? Och att barnets mamma inte är du. Jag hoppas deras barn blir lika söt som både Wilma och Emilia är!

#8 - - Anonym:

Varför frågar alla dig så mkt om att andreas ska bli pappa igen o om du ska ställa upp osv? De är ju inget som angår ditt liv precis men du värkar inte bry dig så :)



Brukar du hämta wilma på dagis ibland? vet att du går i skolan men om du slutar tidigt elr så

#9 - - Julia:

vem bor du med?

#10 - - Josefina:

Hur ser dina framtidplaner ut? Vart vill du bo? jobba med? fler barn? allt :)

#11 - - Pixie:

*Va tycker du om att Granis ska bli pappa igen?

*Stämmer det att du och Granis är tillsammans/dejtar igen?

*Tror du att du kommer ha Wilma varannan vecka i framtiden?

*Delar du och din lillasyster rum?

*Vart sover Wilma när hon är hos dig?

#12 - - Ylva:

Vad är det du jobbar med?

Röker du?

#13 - - Ung flicka från Finland (::

Hej. Jag började läsa din blogg igår och jag tycker den e jätte bra (: Vill fråga massor saker men väljer bara några (:

1. Ville du ha barn när du fick Wilma ?

2. Vad tänkte du då du hörde att du var gravid ?

3. Hur gammal var du egentligen när du fick henne ?

4. Var du säker på att din pojkvän var den rätta då ?

5. Är de kul att gosa med barn ?

6. Dricker du mycket ? (ut och super)

7. Röker du ?

8. Är du och Granis skilda eller ?

9. Visst har ni bara 1 barn ?

10. Har Granis varit otrogen ? Är du arg på han ?



Jag hoppas att du svarar på alla frågor (: Tack på förhand (: P.S. Kolla in min blogg (Y)

#14 - - Amanda:

Beskriv dg själv som mamma med ETT ord? ;)



Har läst din blogg jätte länge och gillar att läsa om dig och söta wilma! <3



#15 - - TinA:

jag undrar om det går framåt med egen lägenhetsplanen? :) tänker du fortf på ett ställe runt nynäshamn isf eller där du bor nu?



jag tycker för övrigt att det är skitkul att du hamnat på mtv med, jag följer båda din bloggar nu ;)

#16 - - Sara:

Skulle du peppa en 16-årig tjej som nyss fått ett plus på stickan att behålla barnet?

#17 - - Sandra:

Drömyrke?

#18 - - emelie:

Hur ser ditt liv ut om 5 år, om du får önska nu?

Upp