Lifestone



Fick hem ännu ett smycke med Wilmas avtryck på från lifestone.se. Verkligen jättefint! Absolut värt sitt pris. Den här gånger var hennes hand utåt eller hur man ska förklara, så som ni ser på gipset. Det kanske blir en julklapp till från Wilma.
Man kan verkligen göra fina och minnesvärda presenter hos lifestone. Jag är jätteglad över mitt smycke och har på mig det hela tiden.


Recensioner | |
#1 - - S A N D R A T J U L I N S:

Letar ni efter en blogg att läsa, en som sticker ut?

I min blogg skriver jag om hur det är att vara dotter till en narkoman, om sveken,misshandeln och förnedringen som min familj har fått gå igenom och mycket mer..

http://sandratjulins.blogg.se

#2 - - Anonym:

hur fint som helst? är det andreas som ska få`?

#3 - - Ellie:

hur fint som helst är det andreas som ska få?

#4 - - Pierre:

Gulligt värre!



När jag ändå är här och kommenterar tänkte jag passa på att tipsa dig och dina läsare om min nya blogg http://klippans.blogg.se. Det vore kul om ni ville kika in och komma med lite konstruktiva synpunkter och tips. Ha en trevlig kväll! /Pierre

#5 - - Kackalina:

Superfina smycken! Synd att det inte fanns när mina barn var små...tror inte det skulle bli samma effekt med 15-åringens 42:or eller 20-åringens 38:or som avtryck på ett smycke ;-)

Gillar din blogg!

Upp