Snabbis

Usel uppdatering från min sida, jag vet! Men det är rätt så mycket just nu, jag har jobbat i veckan och nu i helgen, ska snart springa till tunnelbanan för att jobba igen. Är rätt så mycket jobb framöver, men det är bara kul. Roliga arbetskompisar och det är bara bra, hade inte varit kul om man inte hade någon att vara med.

Wilma åkte hem för ett tag sedan, hon fick åka bil och blir som vanligt alltid lika glad. Hon hade knappt tid att säga hejdå för att hon hade så bråttom. När jag fråga om jag fick en kram sa hon "meeeen, du haj jedan fått en men okejdååå", så fick jag några kramar. I helgen har vi bakat pepparkakor, Wilma tyckte det var jättekul. Tänkte baka lite mer till julen runt lucia, lussebullar och sånt. I skolan bakade jag och Elin en "kaka" som heter Figaro, hur gott som helst. Ska nog göra det hemma också, kan lägga upp recept för det var supergott.

Jag hinner tyvärr inte skriva mer, tunnelbanan går om en kvart så måste gå nu.
Ha det bra.



Wilma som tror att hon är en liten bebis. Hon använder inte napp och har aldrig gjort, hon vet inte ens hur den fungerar utan har den bara i munnen när hon leker att hon är en bebis. Här sitter hon vid datorn och lyssnar på musik :)
Wilma 2 år | |
#1 - - Tyra:

Kalla dig inte ung mamma.

Jo, det kanske du är, ung alltså!

Mamma NEJ!



En mamma finns alltid där för sina söt nosar.

Tycker du att du gjort det?



Hur ofta hämtar du W på dagis?

Kan du namnet på någon av W fröknar?

Vilken är hennes bästis?

Leker hon mest med killar eller tjejer?

Hur många utvecklingsamtal har du varit på?



Kommer du gå på W Lusse firande?



Listan är lång.



Hoppas att det du gjör känns bra för dig och din sötaWilma.

#2 - - Anonym:

Jag tror faktiskt Emelie kan svara på ganska mycket av det där, så tro inte för mycket tyra.

#3 - - Anonym:

Tyra jag fattar inte vad du vill när du skriver så där.Inte kan du stava heller.Du mår säkert bra när du skriver skit på allas bloggar.Eller det är det du inte gör, skaffa dig ett liv.Om du inte tycker om vissa bloggar varför sitter du och läser dom.

Emelie du är en toppen mamma och Andreas är en toppen pappa./En som beundrar er.

#4 - - Emelie:

Hur ofta hämtar du W på dagis? Sällan, därför att hon går hem så tidigt och jag inte hinner.

Kan du namnet på någon av W fröknar? Ja, ALLA!

Vilken är hennes bästis? hon har ingen bästis än men jag kan namn på dom hon leker mest med.

Leker hon mest med killar eller tjejer? Olika

Hur många utvecklingsamtal har du varit på? det har inte varit något än, jag har frågat när det ska vara men A har sagt att det inte är något nu.



Kommer du gå på W Lusse firande? Hon ska inte ha något, det är dom större barnen som ska ha...



Tänk innan du påstår något.......

#5 - - Sandra:

Ohhh, figaro är väl den ganska tunna (typ 1 sm tjock) mEd nougat och coctailbär eller nått annat grönt och rött? kommer ihåg att den var så god.

Upp