Dag i Nynäs

Jag kom till Nynäs runt halv två och vid två tiden gick vi och hämtade Wilma på dagis. Hon vart verkligen jätteglad och då menar jag glad. Direkt när vi kom in på dagiset så hörde man hennes röst och när hon såg oss skrek hon "Kolla, kolla", hon är noga med att kommentera "bara min mamma, bara min pappa". Så gömde hon sig lite under en koja där och visade hennes nya avdelning. Hennes dagisfröknar sa att det enda hon pratat om idag var att jag skulle hämta henne. När vi skulle hem till dom så var hon helt hyper och sprang som en galning, hon ville så gärna att jag skulle se hennes rum. Där hemma så lekte jag med henne i hennes rum, med alla dockor, bilar och allt vad hon nu har. Sen var det dags för mellis och då fick hon några skrattattacker och lekte pajas hela tiden, filmade lite och väntar just nu på att dom ska bli godkända så jag kan ladda upp dom här. Innan jag skulle gå tittade vi på Lotta och Wilma satt i mitt knä hela tiden och myste. Hon ville inte att jag skulle gå och sa "nee tågen går inte nu, om en timme kan du åka" och "nej men nu är det lotta, får inte missa". Ville inte åka hem men var tvungen eftersom jag inte visste hur tågen skulle gå och ville helst inte komma hem inatt. Får hoppas att mitt nästa schema har lite kortare dagar så att jag kan hämta henne flera gånger, man märker hur stolt och glad hon blir.

När jag kom hem gjorde jag en supergod kycklingwok med görn curry och cocosmjölk. Nu ska jag ta ett bad och sen sova, bara två dagar kvar tills lov.








Wilma 3 år | |
#1 - - TinA:

hon är så söt! :D

#2 - - Catrine:

Jätte söt dotter :)

#3 - - Ellie:

Busig liten tjej det där:)

#4 - - Diana - Gravid ♥:

Så söt hon är. Tänk att hon redan är tre år! Tänkte att jag skulle läsa din förlossningsberättelse. Ska ju själv föda precis när som helst, spännande! =) KRAM

#5 - - Diana k.:

hej!



Tycker du e en super bra tjej som fick en söt liten tjej då du var 15 , själv var jag 19 när jag fick mitt 1:a barn och idag har jag 4 barn i åldrarna 6, 4,3,1 och e 25 år:)

Unga mammor dem kan dem med=)

#6 - - ´ sandra:

Gud vilken söt dotter du har :)

#7 - - Tjenchila:

Men gud vilken liten sötnos :D

#8 - - Anonym:

Vilken underbar dotter du har!

Upp