Hjälp

Någon som är duktig på designer och vill göra en till mig? Bilderna på Wilma är lixom 1½ år gamla nu. Vore shyst!

Wilma 3 år | |
#1 - - Yar:

Vad sööt... Fin design !

#2 - - lejla hajdarovic:

jag vill jätte gärna!!'

#3 - - Jennie (angående ny design):

Jag är rätt så duktig plus att jag tycker det är himla kul att pyssla ihop en design. Gå in på min blogg o kika :)

#4 - - zandra:

kan hjälpa till om du vill :) älskar att sitta och knåpa på designer hör av dig om du e intreserad :)

gillar din blogg :)

kram

#5 - - Christoffer:

Jag kanske kan hjälpa dig om du säger på ett ungefär hur du vill ha den ;D

#6 - - Jacqueline - 17 and pregnant:

Exakt hur gammal är Wilma idag? tack för att du delar med dig så mycket på denna blogg , hjälper en otroligt! :)

#7 - - Michelle:

Hur mycket är du villig att betala för jobbet? Jag är webbredaktör så skulle kunna trixa ihop något vid intresse!

Upp