sick

Inatt har jag mått skit! Vaknade runt halv fem och kunde inte somna om, haft feber och hostat som en galning. Ringde till skolan vid åtta och sa att jag inte kom, somnade inte om igen förens klockan halv elva. Nu har jag fixat mig och ska snart åka och hämta Wilma. Mår bättre efter att jag somnade om igen iallafall. Jag brukar nästan aldrig vara sjuk, alltså feber och sånt, huvudvärk har man ju alltid då och då.

Blir nog en lugn helg, min bror Jimmy fyller 16 år imorgon så vi ska nog fira han lite hemma. Idag fyller min andra bror Eddie 22 år också, så grattis till han :) Jag ska bli bättre på att lägga in bilder på Wilma, var ett tag sen. Hon har blivit såååååå stor.

Föresten så har jag tänkt ta med Wilma på kryssning, bara en dagskryssning för skojs skull. Tror det skulle vara kul, ska se om dom har någon som är rolig för barn, eller om man ska åka över en natt? Ska kolla lite mer.
Wilma 3 år | |
#1 - - Jennie:



Hej!



Jennie heter jag och jag är så ivrig att berätta om ett supertillskott som jag själv druckit/använt i lite drygt en månad.



Målet är att fler ska få chansen/möjligheten att ta del av förändringar och förbättringar i sin hälsa. Den har inte bara hjälpt människor att sova bättre, sköta magen, bättre hy, mindre problem med ångest, utan även fått dem pigga, glada, mer positiva. Ja listan kan göras lång!



Jag tycker verkligen att du ska ta dig en titt!

Det som är helt grymt är att produkten endast består av åtta frukter, inga kemiska tillsatser. Helt fantastiskt!



Känner du till egenskaperna som dessa frukter har: ?

Blåbär

Goji

Tranbär

Hallon

Noni

Aloe Vera

Druvor

Granatäpple



Ja någon känner du säkert igen.

Jag pratar om den unika superprodukten - Kyäni -



Läs mer på www.gokyani.nu

/Jennie

#2 - - emelie:

usch, krya på dig! jag har börjat känna mig febrig och sjuk nu ikväll jag också, och jag som ska flyga på måndag...

kanske är svininfluensa ;)



krya på dig!

#3 - - Anonym:

Hur firar ni alla hjärtans dag?? Berätta!!

http://semlansliv.blogg.se

#4 - - malin:

Min syster har en son på två år och hon och hennes kompis och hennes unga åkte på en kryssning över en natt som var för barn. Christoffer och Gabriel tyckte att det var jätte roligt så Wilma tycker nog också det som är lite större :)

Upp