Smaskig tävling

Har ni testat den nya Balleringa kakan med smak av kladdkaka? När jag såg den i affären ville jag genast pröva den, men har inte gjort det än. Nu istället fick jag chansen att få hem ett par paket (så här ska det ätas kakor, haha). Men dom var också så genirösa att dom ville bjuda fem av mina läsare på ett varsitt paket, så jag tänkte att det bästa är att ha en tävling. Eller vad säger ni? Blir ni sugna? Det sägs ju att man ska doppa dom för bästa smak.

För att vara med och tävla vill jag att ni skriver vilken av alla ballerina sorter som är eran favorit. Mint, toffeé, apelsin, orginal och allt vad det nu finns. Och lämnar erat namn och mailadress!
Avslutas fredag nästa vecka.
Tävlingar | |
#1 - - Ella:

Åh fan vad gott. Jag är med, min favorit är orginallet

#2 - - Jenny:

Som det kakmonster som jag är så är jag på! Min favorit är klassikern. Mumsar i mig dem ganska ofta ^^

#3 - - marie:

vad roligt:D jag är med, min favorit är apelsin!

#4 - - Amanda:

Ballerina Kladdkaka såklart :)

#5 - - Humla:

Åh vad gott!! Jag vill vara med.

Min favorit är Ballerina Choko, den med chokladkex och så är det chokladkräm också. :)

#6 - - Therese:

den är riktigt jävla god !! ta med till kryssningen ;D

#7 - - linda:

Original -för en äkta Ballerina slår allt :)

#8 - - Jennie - mamma till Oliver ♥:

Min absoluta favorit är orginalet, men på andra plats så kommer ju såklart kladdkakan, den är så gooood!

#9 - - Ida:

Åh, jag älskar mintballerinan! Men kladdkakekakan är nog riktigt god den också. Åååå, tänk en kombo mellan de två mintkladdkakeballerina...mmmm

#10 - - Emma:

Originalet är min favorit! :)

#11 - - Emma Gunstedt:

Original ska det vara såklart! :D

#12 - - Fredrika:

Åhh vad gott! Originalet tkr jag bäst om hittills, inte smakat den nya med smak av Kladdkaka men vill jättegärna testa! :)

#13 - - Evelin:

Jag vill vara med :) MIn favorit är Orginalet och kladdkakan såklart :)

#14 - - m a j a n:

Riktigt sugen på att testa dessa, de måste ju bara vara goda? Ju mer choklad desto bättre ;) Annars är nog Ballerina original min favorit.

#15 - - Mia:

TÄVLING I MIN BLOGG, VINN EN BÄRSELE FÖR BARN MELLAN 1-5 ÅR :)

#16 - - Nathalie:

Oh, vad gott! Jag vill vara med och tävla!



Jag tycker original är godast. Men jag älskar kladdkaka så det kan nog bli min nya favoritsmak! :D

#17 - - Olelsi /Nettan:

Jag har jue haft turen och prova dessa kakor redan och just att doppa är jue en glädje för både vuxna och barn. Så min favvo e ju dessa, MUMS!!



Hoppas att få vinna, kanske kan jag få mig en glad överraskning när jag kommer hem i från BB.



Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

[email protected]

#18 - - Madeleine:

min är orginal och den med mint

#19 - - Sarah:

mm, vilken smaskig tävling! Jag vill gärna vara med. Min favorit är ballerina orginal.

#20 - - Sanna:

Åhh dom låter gudomligt goda.. Apelsin är min favorit men kladdkaka kanske kan konkurera åt det..=) affären här säljer tyvärr inte med kladdkakesmak än:(

#21 - - sofie:

kladdkaka är helt klart den bästa smaken! :)

#22 - - Carin:

Oh :D Min favorit är originalet... än så länge, jag har inte smakat kladdkakan ;)

#23 - - Josefine:

Åhh vilken rolig tävling! Och favoriten är ju självklart Ballerina Kladdkaka, farligt god!:D

#24 - - malin:

Fin blogg du har.



Min blogg hittar du här:

M4ll4n.blogg.se

användarnamn: mallan

lösen: 1232lovisa

#25 - - Malin:

orginalet är självfallet godast ;) fast jag har förvisso inte smakat kladdkakan ännu..

#26 - - Sofia:

Jag har två favoriter, på sommaren ska det vara orginal (och den ska vara lite halvt solvarm!) och min senaste upptäckt var ballerina pepparkaka! Sjukt god!

#27 - - Guselina:

Min favorit är kladdkakan!! Och orginalet :)!

#28 - - Cornelia:

FINNS DET MINT?! Då är det nog min favvo, även om jag inte har smakat den. :P



[email protected]

#29 - - Sandra:

Min favorit är orginalet! Helst bara krämen ;)

#30 - - Julia:

Hmm! Jag tycker nog orginalballerinan är allra godast! Har dock inte smakat kladdkakevarianten.. Kanske är det min nya favorit ;)

#31 - - Helena:

Orginalet mmmmm :D

#32 - - Malin:

Mint är min klara favorit :)

#33 - - Sarah:

Brukar inte äta balleringkex men den med lakritssmak är ju en favorit :) Har smakat den nya balleringa kladdkaka och den var riktigt god faktiskt!!

#34 - - lotta nygren:

helt klart kladd kakan kan inte gå in å handla utan att köpa hem den ooo den e sååååå god



mvh lotta

#35 - - Louise:

Orginalet är godast! :)



#36 - - Jennifer Claesson:

toffeé är så gott att jag tuppar aaav

#37 - - sandra:

Orginalet är min favorit! :)



[email protected]



#38 - - Elin:

Åh! Har också tänt att köpa den där, men inte blivit av ännu. Kladdkaka är ju hur gott som helst och ballerina är ju inte helt fel det heller. Måste ju bli kanon ihop! ;P

Min favorit är ballerina choko, massa choklad, mums :P

#39 - - Jessica:

Jag är barnsligt försjust i Mint, så det är min favvo, men jag tror nog att kladdkaka är gott också :)

Kram

#40 - - Azra:

Ja hittills är ju orginalet favouriten! :D

Men kladdkaka är ju jättegott! så tror verkligen

att detta blir en hit! :)

Kram

#41 - - Therese:

Jag måste säga att min favorit är pepparkaka som kom i julas, vet inte hur många jag åt (gömde för barnen ler)

#42 - - Kicki:

Jag vill också vara med....har följt dej och Wilma i några år...kom in på din sida av en slump, och trots att jag är 53 år så kollar jag nästan varje dag om du har skrivit...skall själv snart bli mormor för fösta gången...min favorit är faktiskt mint....hoppas nu att just jag har tur.....har ni piggnat på er från magsjukan och hade du det trevligt på båtresan....?

#43 - - Felicia:

Min favorit är orginalet! :)

Fast kladdkakan verklar väldigt god den med!

#44 - - hanna:

åh vad kul =) min favorit är orginalet helt klart =)

#45 - - Matilda:

Dom vanliga Ballerina!! :D

#46 - - Anna-Lena:

så himla god! mamma ska få min om jag vinner!

#47 - - mollan:

Jag tycker faktiskt att ballerina kladdkaka är godast, speciellt gott är det att doppa i kaffelatte. Har testat alla smaker o gillar alla utom mint! :)

#48 - - Elina:

Självklart orginalet!

#49 - - Ellinor:

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

Upp