Test

Testar att blogga från mobilen med mitt trådlösa internet. Lite jobbigt att skriva när man måste lägga in nästan alla ord. Jaja, idag gjorde jag inkokt lax med alle i kallköket, slappt. Har bara fått göra förrätter hitills, men jag klagar inte. Efter det så var det dags för näringslära. Våran längsta dag idag, från åtta till halv fem. Imorgon har jag prov i varmkök också, vi får väll se hur det går. Sista lektionen där iallafall, sen blir det tillbaka till storköket igen. Imorgon kommer även wilma hit, min älskling. Ska se om jag kan hämta henne direkt efter skolan. Hon har lovat mig en teckning från dagis men jag tror hon haft ens mycket saker att tänka på, så den glömmer hon nog den här gången också.
Wilma 3 år | |
#1 - - Sofie:

Du skriver inte så ofta längre, ganska tråkigt faktiskt. Är ju så spännande att få följa din blogg. Hoppas du får mer blogglust om ett tag igen =) Kram

#2 - - Therese:

Så du menar att jag inte behöver handla nåt till mig, och att jag får smaka av er? :D

Upp