Tisdag

Det går inte att kommentera mina inlägg just nu, vet ej varför!

Idag funkar trafiken lite bättre, min tunnelbana går iallafal, vilket är skönt. Behövde inte åka en timme innan skolan började idag. Var en rätt så onödig dag, samhälle där vi inte gjorde annat än nyhetsfrågor och svenska där vi hade författar besök. Imorgon däremot så skippar jag skolan för att hämta Wilma på dagis istället. Ska bli roligt och hon lär bli jätteglad, hon har tjatat så mycket. Stannar där ett tag innan jag åker hem igen, till helgen stannar hon längre eftersom att jag har sportlov. MYS!

Snart kommer jag att "byta" till MTV-bloggen (som jag redan sagt) och jag hoppas att ni följer med mig dit. Blir några roliga överaskningar :)

Föresten i april ska jag gå en kurs på jobbet och lära mig lite nyare saker, vilket förhoppningsvist ger mig fler pass där, får "körkort" (som dom kallar det) på fler restauranger, kanske jag slipper att jobba på event bara.

Imorgon tar jag med mig kameran till Nynäs och tar lite bilder på prinsessan som ni kan se på bloggen senare.


Härlig sommarbild på Wilma.

Övrigt | |
#1 - - louice:

Sååå söt =)

Upp