make love

(inlägget skrevs igår runt nio, men blogg krånglade, IGEN)

Bloggning ligger inte som prio nummer ett just nu, som ni kanske märker. Jag kommer snart att börja blogga på MTV oftare igen, i mars börjar nämligen en ny serie där. Får inte missas!:)
Annars så har jag fullt upp med att försöka hitta ett sommarjobb, fått lite tips hur man skriver ett bättre personligt brev. Men, om det är någon som har ett jobb till mig så hojta till, spelar ingen roll vad det är för något,
Tror jag sökt ett trettio-tal idag, men det är svårt för dom flesta är på heltid och då är det kört på en gång, men man kan ju alltid testa.

Imorgon ska vi åka skridskor i gubbängen, inte speciellt kul. Fast skönt att slippa göra annat, synd att inte Wilma kunde följa med, hon är sjuk stackaren. Men vi ska åka igen nästa vecka och då hoppas jag att hon mår bättre och kan följa med mig till skolan. Hon har tjatat om att få följa med och berättat att hon kan räkna, vet även att jag går i Globen. Rätt så smart tjej om jag får säga det själv, hon vet vart alla i våra familjer jobbar eller om dom går i skolan.

Bara två veckor kvar i skolan innan sportlovet också, härligt! Så jäkla skönt ibland att tiden bara flyter iväg. Blir massa mys med Wilma på lovet och en dag ska jag iväg på kryssning med massa vänner. Kollade föresten upp det där med att åka med Wilma, jag får ju inte åka själv med henne för att jag är under tjugo. Jättedumt tycker jag. Var meningen att vi skulle göra något bara hon och jag utan några andra, men isåfall måste jag åka på en vardag med henne och för att åka utan mina föräldrar måste jag ha någon som är över trettio med mig, hur skumt som helst.
Wilma 3 år | |
#1 - - emelie:

Gillar din blogg!

Bloggar själv om föräldrarskap och mitt liv med min sambo och 3-åriga dotter! Kika gärna in!

#2 - - Erica ung fru och tvåbarnsmamma:

hejsan!! Jag är också en ung mamma som gillar din blogg supermycket, jag bloggar själv och vet hur mycket tid det tar...men min blogg ökar så snabbt nu så det känns värt det. Men jag förstår verkligen hur du menar.

Spännande med en ny serie, vad kan den handla om??



Kramar från Mig

#3 - - emelie:

Tråkigt att du inte får åka med henne. Konstig regel. Du får ju åka själv och du är mamma till henne, vad är problemet liksom?

Upp