Wilmas kalas

Min jättesnygga Hello kitty tårta, haha. Synd att rosetten hann "rinna" ur innan jag hann ta ett bättre kort.


Super goda cupcakes!

Imorgon blir ällsklingen tre år <3

Wilma 2 år | |
#1 - - Anonym:

Åh vilken fin tårta :)

Min Hanna hade oxå såna där tallrikar på sitt 5 års kallas :) grattis till Wilma :)

#2 - - Anna Lundkvist:

Precis en sån Hello Kitty-tårta hade jag när min dotter fyllde år. Mycket uppskattat!!!

#3 - - Therese:

GRATTIS SÖTASTE WILMA !!!! Hoppas DU får en underbar födelsedag! :)

#4 - - emelie:

Grattis till stora tjejen!! :D Jag har läst sen flera månader innan hon föddes, hahah så jäkla länge.

Du verkar vara en så bra tjej. Tonåren är jobbig och förvirrande för alla och du har tagit dig igenom dessa år och samtidigt uppfostrat och tagit hand om en dotter. Många kramar till dig!!

#5 - - Denna Sanna Kvinna:

Hihi ja du lyckades mycket bättre än vad jag gjorde när jag gjorde en Hello Kitty tårta till min lilla Engla

#6 - - Girly:

Sötaste tårtan:)

Kan du inte förklara hur du gjorde den.

Är inte 3 år utan 31 år. Men vill ha en sådan tårta i alla fall:)

Grattis lilla Wilma nu har jag följt dig i tre hela år:P Kramar Girly

#7 - - Sandra [2barnsmamma]:

Vilken superfin tårta! Vad duktig du är :)

Upp