Onsdag

Idag körde vi frisbee (stavning?) på idrotten och det var seriöst nog det tråkigaste vi gjort, om två veckor ska vi åka skridskor, då ska jag se om det går att Wilma följer med. Hon älskar ju att åka skridskor och det är nästan det ända hon pratar om hela tiden. När hon berättade att hon åkte och spelade hockey trodde jag mer att hon stod still och höll i sig, MEN tjejen har ju talang! Såg klipp på Andreas blogg, tänkte låna dom och lägga in här. Jag kunde typ inte åka skridskor fören jag var tio eller något, haha. Vi kanske ska åka i helgen, i kungsan kan man ju hyra och jag vet att Wilma skulle tycka det var jättekul. Vet inte om dom har hennes storlek där, får kolla upp det, annars kan vi nog låna hennes som hon har i Nynäshamn.

Annars så är det bara skola som gäller för min del, hämtade ut mina omdömen idag också, MVG i servering b och ansvarsfull alkoholhantering, inga IGn iallafall, vilket är skönt. Skryt, nööööt! Veckorna går iallafall fort även fast vi bara gått två veckor, snart är det lov igen, nästan iallafall. Studenten närmar sig sakta men säkert!

Här kan ni kolla in framtidens hockey proffs.


Wilma 3 år | |
#1 - - Anonym:

Haha gud vad söt!

Upp