Grattis världens finaste Wilma

Onsdagen den 17 januari klockan 09.19 år 2007, föddes Du, min prinsessa.
Jag vill inget annat än att säga grattis till dig, våran stora tjej idag.
Du är min värld.
Jag älskar dig!

"Den känslan är allt för oss
Att finnas till för dig
Och nu står vi här idag
För att aldrig glömma av
Att livet fick ny mening när du kom

Och nu ser vi ingen ände
För det hände ju till slut
Det vackraste två människor kan ge

Och det är du vårt liv, vår kärlek
Ja, det är du som blommar upp för oss idag
Vi ser våra egna liv i dig i din närhet
Skapat från något äkta
"

Shirleys Clamp- Det är du
Älskar låten och den påminner mig alltid om Wilma

Wilma 3 år | |
#1 - - *Emma:

Grattis Wilma på födelsedagen :) Och Grattis till dig Emelie för din otroligt fina dotter!

#2 - - sara:

GRATTIS WILMA!! ha en toppen dag lilla sötnos!

#3 - - TinA:

GRATTIS TILL SÖTA WILMA =)

#4 - - Sara:

Grattis till Wilma! :)

#5 - - elinn:

grattis till lilla wilma, så söt bild! :)

#6 - - d.:

GRATTIS WILMA! :)

#7 - - sofie:

Grattis till Wilma! :)

#8 - - Anonym:

Grattis till värdens finaste tjej.

Kram från mormor och morfar

#9 - - amanda:

Grattis från moster Amanda.Vi ses på fredag.

#10 - - Harlow:

Grattis Wilma på din stora dag.

#11 - - Anonym:

Stort grattis.

#12 - - Anonym:

Grattis ;D

#13 - - Katinka på Farmorsbloggen.se:

Sicken liten ärta! :-)Tänk Emelie att du födde henne för 3 år sedan, och tänk att du har säkert utvecklats lika mycket som Wilma sedan dess. Gläd dig åt ditt lilla underverk och var stolt över dig själv idag! Kram

#14 - - Anonym:

Är du intresserad och/eller har frågor kring juridik och rättsväsendet. Passa då på att ställa din fråga i min frågestund law edition på http://klippans.blogg.se



Där kan du också läsa lite om hur man kan annonsera och tjäna pengar på sin blogg + om bloggvärldens ytlighet och en massa annat intressant. http://klippans.blogg.se är adressen.



Sköt om dig och ha en fortsatt underbar söndagskväll!

#15 - - Tove:

Behöver du hjälp med att komma igång med din träning eller med din kost?

Kanske bara tips på hur man går ner några kilon. Då har du kommit till rätt blogg.

Jag skriver om träning, kost och hälsa..

Har du egna erfarenheter du vill delge mina läsare, eller tips på någon maträtt eller

träning får du gärna skicka iväg ett inlägg.

#16 - - Humle:

Så söt! (:

#17 - - Denise - Mamma till Wilgot ♥:

Grattis i efterskott till henne :)

Upp