If I'm ugly, then so are you

Köpte en ny mobil igår eftersom min andra pajja. Blev en aino iallafall, nöjd en så länge, den är lite komplicerad för mig, jag ska egentligen ha enkla mobiler. Eller det finns så mycket saker i den som jag inte använder, nu behöver jag bara köpa en dator så att jag får användning av det mobila. Men det får bli senare om jag får jobbet, var där igår och det gick jättebra, kan hela kassan nu och tagit beställningar via telefon. Chefen skulle ringa mig någon dag så då får jag reda på mer, skulle vilja komma igång så snabbt som möjligt nu. Har ju mitt andra jobb och där har jag fyra pass inbokade i januari, bland annat årets kock. Det skulle vara kul att jobba på men om jag får det andra så kommer jag nog avboka dom jobben. Kan ju inte jobba ihjäl mig redan. Måste tänka på att skolan ändå går först, skönt att vi har det slappt hela vårterminen nu iallafall.

Imorgon kommer Wilma hit igen, ska möta dom inne i stan och sen får vi se vad vi hitta på för skoj. Hon har ju varit på pippi teater och kommer säkert berätta massor om det, gullungen. Pippi är en av hennes favoriter just nu och hello kitty. Kommer kunna ta bättre bilder nu när jag har en bra mobilkamera :)

Wilma 2 år | |
#1 - - laura:

visar du bilderna sen?? (:

#2 - - Felicia:

Tack för en bra, rolig och inspirerande blogg!



Hoppas du är nöjd med din lur. Jag köpte faktiskt en likadan mobil efter att min W595 blev för sliten. Jag är skitnöjd med kameran på min Aino. Köpte den från www.nymobil.se när de hade reat ut den.



Kul att handla på REA :)

Upp