Nytt år

Wilma var tråkigt nog sjuk på nyårsafton. Feber och hänging men hon orkade iallafall leka med alla barnen som var här. Hon ville inte äta något alls och när alla skulle vidare så ville hon följa med, så vi följde med en stund och hon fick leka lite till. När vi kom hem så somnade vi på en gång. Det vart iallafall en bra dag, även fast Wilma var sjuk.

Idag är hon helt frisk igen, iallafall som det verkar. Hon har ätit en stor portion mat och leker just nu med min syster och hennes kompis. Vi har bara varit hemma idag och tagit det lugnt, hon har badat lite och byggt puzzel. Hon kan redan hela puzzlet utan till, så nästa gång får jag köpa ett lite svårare.

Snart är det dags för nästa kalas, Wilma blir tre år. Helt otroligt vad tiden gått fort.
Jag hoppas att det här året kommer bli super, förra året var lite mycket kabalik, något jag inte kommer tillåta detta år :)

Hoppas ni alla hade en bra nyårafton och att ni får ett bra år 2010.

¨

Vart inte så bra bilder, orkar inte lägga upp fler för dom går inte att vända.


Wilma 2 år | |
#1 - - Karin:

Så söt :)

#2 - - Anonym:

Vad söt hon är =)

#3 - - Sofia:

vilken liten sessa... :D Gott Nytt År.. Kram

#4 - - Anna Lundkvisgt:

Vilken liten ängel du har. Henne ska du vara riktigt stolt över:)

#5 - - Rebecca:

oj så söt!



Har ngra frågor till dig som du kanske vill svara på i min blogg eller här?



1. Om Wilma går på dagis, hur reagerar de andra föräldrarna på att du är så ung?

2. Vill du ha fler barn och när?

3. Är du tillsammans med Wilmas pappa?

4. Hur har omvärlden reagert på din ålder som förälder?



Kram

#6 - - Emma:

Man ser att hon är lik dig på sista bilden. Söt! :)

#7 - - Lina:

söting =) gud så fort det går.. började läsa din blogg innan du ens fått Wilma och nu har hon blivit så stor..

#8 - - Girly:

Men söt var hon den lilla sjuklingen:)

#9 - - lotta:

hej! jag lämnar mer sällan än aldrig kommentarer när jag läser randombloggar som jag råkar komma in på, men jag måste lämna ett avtryck. vilken fantastisk dotter du har, och vilket fantastiskt jobb du har gjort i din uppfostring! jag har skummat igenom texterna snabbt till att börja med, men skrattat så jag kiknat när jag läst alla roliga saker din dotter sagt. haha! tack för en fin blogg och ha en bra dag!

Upp