Skridskor

Idag ska vi iväg och åka skridskor i kungsan, Wilma har med sina egna och jag hittade ett par gamla, slipper man hyra. Behöver nog slipas lite, men äsch jag kan ändå inte åka bra, Wilma är nästan bättre än mig. Hon tycker iallafall att det ska bli sjuk. Igår när hon kom så kom hennes feber efter sprutan hon tog i torsdags tillbaka, så hon fick alvedon och idag är allt bra igen. Lite förkyld men ingen fara. Först hade jag tänkt att vi skulle åka någon annanstans, men jag vet inget annat ställe. Jag vill inte åka på en sjö eller något, för feg för sånt, haha. Kungsan är ändå mysigt. Vi ska ta med oss fika och bara mysa. Tar med kameran också.

Lina var här en stund igår och lämnade paket till Wilma. Satans vad mallig hon blir, "baaaajaa miiina paket". Hon hade även med sig en godispåse från nynäs och när Lina frågade om hon fick smaka sa hon nej, men sen blev det "okeeej dåå" och hon fick inte välja själv utan det var Wilma som skulle bestämma vad hon fick ta. Efter det så busades det massor. Hon fick pennor, ritblock, förkläde och puzzel. Äntligen så fick hon nya pennor, hon har klagat på att dom andra är så dåliga. Jag har sagt att hon ska rita en teckning till mig på dagis men varje gång hon kommer så säger hon att hon glömt. Haha.

Nej nu ska jag inte sitta vid datorn mer. Ha en bra dag!
Wilma 3 år | |
#1 - - Cassie - CJsmycken.weebly.com:

skridskor e kul ;D

#2 - - 24 år och snart pappa:

udersökning om barnvagn finns ute på pappabloggen!

#3 - - Anna Svensson:

Gud vad roligt :) hade ni en rolig dag på Skridsko?



Fin blogg!

#4 - - 24 år och snart pappa:

skridskor är nice!

Upp