Tävling



Nu är det dags för ännu en tävling, den här gången är det Ljuva ting som lottar ut ett presentkort på 500 kronor.
Hemsidan har barn-,present- och heminredningsartiklar. Det finns alltså mycket att välja på.

För att tävla lämnar ni en kommentar här med namn och mailadress. När ni lämnar ut mailadressen godkänner ni att ni i fortsättningen får Ljuva tings nyhetesbrev. Kom ihåg, ingen mailadress=ingen chans att vinna.

Tävlinge avslutas den 12 januari.
Missa inte chansen!
Tävlingar | |
#1 - - carolina:

#2 - - karolina:

Här kommer ett bidrag ifrån mig:) Gott nytt år

#3 - - Lillmonster:

Här vill jag gärna vara med och tävla. Skulle passa bra med tanke på mina 6 hemmavarande barn och så får jag mitt första barnbarn i april. :)



Ha det bra.

#4 - - sparkling:

antonia; [email protected] :)

#5 - - sandra:

Har du frågor inom ämnet träning och hälsa? Kanske du vill veta vilken träningsform som passar dig bäst för att nå dit mål eller har du några andra frågor? Kika in hos mig så ska jag hjälpa dig! Vi ses!

#6 - - Anna Lundkvist:

Har nu upptäckt den underbara hemsidan ljuva ting. kanonsida med mängder av underbara saker.

#7 - - Hanna:

Jag är gärna med och tävlar!

#8 - - jakobine - Mamma till Embla:

Jag vill gärna vinna så här kommer min adress ;) Gott nytt!

#9 - - Heidi:

Jag vill gärna vara med och tävla. Och så hoppas jag så klart att jag vinner =)



Hälsningar från Finland

#10 - - Maria:

Så fina saker på deras hemsida, vill vara med och tävla om ett presentkort. Kram

#11 - - Amanda:

Jag är på!=)

#12 - - matilda:

Åååh så söt prinsesskål! En sådan skulle jag köpa till min dotter på snart 4 månader! :) Gott nytt år!

#13 - - matilda:

Glömde mailen!

#14 - - AnnaC:

Oj, så mycket fint dom hade! Ett presentkort där skulle inte sitta helt fel =) Jag är jättegärna med och tävlar.

acwse(at)hotmail.com

#15 - - Emma:

Åh de har så otroligt fina grejer där!

#16 - - Jessica:

Är gärna med och tävlar. :)

Gott nytt år :)

#17 - - clara:

åhh vad roligt det skulle vara att vinna:)

#18 - - Malin.E:

Jag är med :-) jag brukar aldrig vinna :-( hoppas på tur.... [email protected]

#19 - - alexandra:

jag är med :)

#20 - - J ' mamma till Julia:

jag är gärna med och tävlar :)

#21 - - Teresa / TUMADRE:

Jag är gärna med och tävlar! :-)

[email protected]

#22 - - Cissi:

Hej Emelie...jag vet inte hur många tävlingar jag har varit med i på olika bloggar å inte vunnit,men man ska inte ge upp=)jag skulle jätte gärna vilja vara med och tävla..om jag skulle vinna skulle jag bla köpt väggdekalen"här bor en prins".till min kevin på 3 månader!ha det bra,Cissi

#23 - - Emelie Johansson:

hej Emelie äe super gärna med och tävlar, kram

[email protected]

#24 - - Åsa:

Jag är jätte gärna med och tävlar =)

[email protected]

#25 - - Mari:

jag vill jätte gärna vara med och tävla :)

[email protected]

#26 - - Lena:

Jag vill vara med och tävla.



Hälsningar Lena

#27 - - åsa w:

klart man vill vara med i denna toppentävling och älskar mail från roliga butiker:)

[email protected]

#28 - - Nikki:

hoppas hoppas hoppas :) väldigt fin blogg du har..

#29 - - Millan:

Jag vill väldigt gärna vara med och tävla :)

#30 - - Nadja - 17 år och mamma:

Hoppas att man har turen med sig då, ;)

#31 - - Anonym:

vilken söt dotter du har:)

#32 - - Helena:

Jag vill tävla:)

#33 - - Annelie:

Jag är med och tävlar! [email protected]

#34 - - Camilla:

Hej!

Måste vara med o tävla, vilka ljuvliga ting på den hemsidan!

Hoppas, hoppas.../Camilla



#35 - - Anonym:

Hejhej.

Hittade din blogg av en slump när jag sökte på en trötterbild till min blogg. sökte då på google efter din blogg. du har nog fått en ny lösare;)

är gärna med i tävlingen.

tillisen82@hotmail.com



MvH: Camilla

#36 - - Jennifer:

JAg är gärna med och tävlar :)

#37 - - Helena:

Håller tummarna för att det blir jag :)

#38 - - Caroline Johannesén:

woooh, jag tycker ljuva ting är en fruktansvärt söt online butik, har BARA varit nöjd när jag beställt därifrån! :)

[email protected]

Caroline Johannesén

#39 - - Jennifer:

Jag känner segervibbar ;) Tjusig blogg btw, mitt första besök!

#40 - - Evelina - Happily Ever After:

Ljuva ting är en favorit hos mig så självklart är jag med och tävlar!



mailadress [email protected]

#41 - - Erica:

Jag vill vara med och tävla. Vore perfekt nu när jag och min fästman snart ska flytta ihop!

#42 - - Isabelle, ung mamma till lilla Tyra:

Isabelle, [email protected]

#43 - - Anna S:

Jag är gärna med och tävlar! Det finns ju SÅ mycket fint hos "Ljuva ting".

[email protected]

#44 - - Nathalie:

Hej och god fortsättning dig! :)

Såg reportaget om din och lill dotra i aftonbladets bilaga. Riktigt kul och peppande att läsa! :)

Vill gärna delta i Ljuva tings tävlingen då de har så otroligt fina saker! :)



Ha det gott!

/Nathalie

#45 - - Jasmine Magnusson:

Jasmine Magnusson - [email protected]

#46 - - Åsa:

Tävlar jag med!

#47 - - Cecilia Johansson:

Jag är gärna med i utlottningen!



mail: [email protected]

#48 - - rebecca:

många fina saker på ljuva ting! något att också tipsa vännerna om:)

#49 - - Maja:

Hej, är gärna med och tävlar!

#50 - - Anonym:

Wohooo =)

#51 - - Anonym:

test

#52 - - Anonym:

ghjgf

Upp