Tisdag

Ska snart börja röra mig mot skolan, skönt att börja sent idag, eller nu kommer vi börja vid två på tisdagar hela terminen ut tror jag det blir. Idrottsgalan igår var helt okej men jag kommer nog aldrig ta ett sånt långt pass igen, iallafall inte när jag varit i skolan innan. Jag var inte direkt trött utan det var mest bara jobbigt, men restaurang branschen är ju så, mycket slit för lite pengar. Man borde tjäna minst 200 kr i timmen, haha. Dessutom när det är galor så har man tidschema att passa hela tiden, man får ungefär 10-15 min på sig att göra allt och har man då ett bord på 30 pers så blir det stressigt. När efterfesten var slut vid 1 började det jobbigaste, trodde aldrig att jag skulle komma hem. Vi var typ 10 pers kvar som skulle plocka bort efter 3000 pers. Kändes som att ju mer man plockade desto mer blev det. Men vi vart klara och fick sluta redan vi halv 4. Såg massa kändisar och stod brevid prinsen;) Trodde han skulle vara lång men han var bara lite längre än mig, haha. Jag slutar aldrig förvånas över hur korta/långa vissa är, man tänker ju inte på det när man ser dom på TV.

Nu måste jag springa till bussen, ska ha samhälle i skolan.
Övrigt | |
#1 - - Anonym:

hej kan du designa min blogg?

Upp