1 Mars

Wilma mår redan mycket bättre, det gjorde hon redan igår. Hon har inte spytt eller något nu sen klockan fem i lördags, så nu hoppas jag att det värsta är borta. Vi var iallafall hemma hela dagen igår för säkerhetskull, för att slippa några oväntade spyattacker ute. Idag ska vi försöka komma ut en liten stund, men det känns inte så lockande i det här vädret. Jag trodde att snön skulle försvinna nu när det började bli varmt igen, men icke.
Skulle behöva åka in till stan och inhandla lite små saker men har ingen lust att trängas bland allt folk, speciellt inte med Wilma. Tur att vi har liljeholmens centrum bara fem minuter härifrån, inne centrum också, men dom har så dåligt utbud där.

Här hemma tjatar Wilma just nu på att det är tråkigt att vara inne och hon vill vara ute, förstår henne nu när hon inte kunnat gått ut på ett par dagar. Men hon måste nog vara världens snällaste unge när hon är sjuk, gnäller inget och vill bara mysa och ta det lugnt. Det har byggs massviss med lego och kollats på Lotta och Pippi. Föresten visste ni att Jonas i Lotta är han som spelar Bert? Jag fick reda på det igår, haha. Hade ingen aning om det.

Jag kollade upp det där med dagskryssning med Wilma och jag får tydligen åka på en lördag med henne, iallafall om jag fattade rätt. Så jag tänkte åka i April med henne, då det förhoppningsvist är lite bättre väder och jag har jobbat ihop en fet lön (skämt).
Wilma 3 år | |
#1 - - Therese:

haha vad söt du är som inte visst att Jonas och bert är samma person ! hahaha

#2 - - erica:

Jag har också en liten sjukling hemma som mår bättre...skönt! Hoppas att det vänt nu..=)



Kram

#3 - - John:

Nice blogg! :) jag la till dig på bloglovin nu, du får gärna göra det med mig också om du vill :)

Upp