=)

Var ett tag sen jag uppdaterade här nu, men det är för att jag skriver mer på MTV-bloggen, så kika där lite då och då.Snart kanske det kommer upp en tävling här iallafall om ni har tur ;)

Jag ska jobba idag 16-23, känns skönt att jag fått lite mer pass i globen nu, så att man får cash. Om det är någon som är intresserad att jobba den 12 april så söker dom massa personal dit, det är 9000 påsar som ska packas och man behöver inte ha någon erfarenhet, dock måste man vara minst 18, ha svarta byxor,skor och shorta. Hör av er till mig om ni är intresserade, jobbar cirka 5 timmar!

GÅR INTE ATT LADDA UPP BILDER, SUGER!!!!
Övrigt | |
#1 - - bella:

19 år och bloggar om min graviditet dag för dag!

kolla gärna :)

#2 - - kimberly:

vad jobbar du med? och om man är intresserad var och vem ska man kontakta? :)

#3 - - Anonym:

vad jobbar du med? och om man är intresserad var och vem ska man kontakta? :)

#4 - - Amanda:

Hej! Jag kommenterade din status igår, men jag kan lika gärna skriva här också =P jag jobbar gärna den 12 april! Gör nästan allt för pengar nu i studenttider ;) du kan väl höra av dig till mig på facebook eller på 0762141270 :)



Måste bara tillägga att Wilma är en av de sötaste små tjejer jag sett! Läst din blogg ett bra tag nu :)

#5 - - Madeleine:

jag kan gärna hjälpa till och jobba

#6 - - Emma:

Hej Emelie!

Jag skriver ett projektarbete nu i trean om unga mödrar, därför att jag beundrar er oerhört mycket och tycker ni är så starka(!). Undrar om jag skulle kunna få ställa några snabba frågor till dig angående just rollen som ung mamma? Det skulle verkligen hjälpa mig supermycket!! Tack på förhand! <3 skicka iväg ett mail om du vill hjälpa mig! :)

#7 - - Julia:

Jag är intresserad. Jag behöver verkligen komma ut och jobba :o

#8 - - Antonia och Fanny:

Hej, intressant att läsa din blogg. Vi är två 20-åriga juridikstuderade tjejer som gärna jobbar den 12:e. Hör av dig om det finns platser kvar.

#9 - - Elin Ahlström:

Hej! Är mycket intresserad av att jobba den 12 april:) Är 18 år gammal och pluggar på gymnasiet och behöver verkligen lite extra pengar då jag försöker få ihop till ett körkort!



Tacksam för svar till min mail



Mvh



Elin Ahlström



Upp