Härligt

Jag är frisk igen! Det är konstigt att både jag och Wilma bara spydde i en dag och sen var allt bra igen. Nu mår jag som vanligt och det är hur skönt som helst kan jag lova. Aldrig mer att jag vill bli magsjuk! Men nu istället ligger min syster hemma i magsjuka. Ska använda handsprit varje dag nu.

Nu är jag taggad för kryssning ikväll med hela gänget, dock ska jag ta det väldgt lugnt. Men först ska jag till farsta och se om jag hittar något.

Övrigt | |
#1 - - Katinka:

Ha så kul på kryssningen, det är du mer än väl värd!! Handsprit är aldrig fel när man är mer än 2 personer. ;-) Handsprit är kanske det ord som har ökat mest i användning det senaste året?! ;-) Kramar från hotellrum i Oslo.

#2 - - Ina:

Fast är hon smittad av dig behöver du inte oroa dig för att få tillbaka det :) Du är nog immun.

#3 - - erica:

åh vad skönt!!



här är mina små sjuka=( tycker att det borde vända snart...



kram från mig

/Erica

#4 - - Anonym:

som andra brukar säga så gäller ju att stanna hemma 48 timmar efteråt, vilket du verkligen inte väntade tills du gick ut, så vi får väl hålla tummarna att du inte smittade en massa folk.

Upp