"skon i huvudet var inget illa menat"

Jag har sån ångest. Just nu vill jag inte ha lov på ett bra tag, jag vill bara vara med Wilma. Jag saknar henne! Imorgon ska jag åka till nynäshamn för att träffa henne, om jag längtar! Kan inte ens sova för att jag saknar henne så mycket. Mitt allt!

Dessutom vill jag be om förlåtelse till en person idag, vet inte om du läser det här men jag vill inte bråka. Även fast du har gjort saker mot mig som gjort mig ledsen och besviken. Jag är en person som tror på att man kan förlåta folk:) Utan tvekan.

Ha det bra.

Wilma 3 år | |
#1 - - Larsson:

Slutat läsa din blogg sen sist, men hade bara blivit grinig om du träffade mig med skon, så du vet ;)

#2 - - Linda:

Tittade in. Vilken söt tös du har. och mysig blogg. /Linda

#3 - - Realisten:

Skrivet om dig på falshback forum, jag kan inte göra annat än att hålla med:



Namn: Denize Östman

Gravid: vid 15

Pappan lämnat: check!

Gravid igen: vid 20

Pappa 2 lämnat? check!

Sjukskriven: check!



Är det bara jag som börjar tänka på omyndigförklaring och sterilisering?



Det är ett hån mot omvärlden sådana undermänniskor tillåts sprida sina defekta anlag vidare. Jag är helt klart för tvångssterilisering av sådant slödder. Deras avkomma resulterar allt som oftast i en genetiskt underlägsen framtida bidragstagare. När jag tänker efter är sterilisering en allt för mild behandling, nej ett nackskott skulle de h

#4 - - Emelie:

Hahah vad synd att jag inte heter denize då:P

#5 - - Larsson:

Men är där varje helg om du vill göra ett nytt försök :D! Hahaha! Ha det braa..

#6 - - Evelin:

Hejsan! Jag älskar din blogg och läser den varjedag. Och älskar den värkligen. Du skriver så bra. Och Wilma värkar vara en jätte gullig tjej. Ville bara säga det :)

#7 - - Larsson:

Menar't! Bara komma på Fredag, kan sätta dig på min lista så kommer du in gratis till 00.00 !

#8 - - Larsson:

Yess det gör jag, vet nog vem hon är men känner henne inte :P

#9 - - Sötnosen:

va inte du största bloggare typ ? bland mammor och fick massa massa med kommentarer vart tog allt vägen :O hmmm



jag minns för 1-2 år sen hur mycket du hadet ..

men det kan va att det är massa massa nu ungamammor som har fixat bloggar o dom kollar på deras!!!!

#10 - - Julia:

Sådan mor sådan dotter =) Så lika och fina så!

#11 - - lisa:

läste på din mtv blogg att du bara har wilma på helgerna - varför det?

#12 - - Angelica:

Så fin bild ! Ha en bra dag (:

#13 - - Emma Roodla - Fotograf:

åh va sött :)!

Upp