Tisdag

Usch vilken hemsk natt, somnade klockan åtta imorse och vaknade igen vid tio tiden. Med andra ord har det inte blivit mycket sömn inatt. Jag vet inte hur många gånger jag behövt springa upp på toa och spy, det värsta är att det kommer ju bara slem. Direkt efter mår man bra men bara efter några minuter kommer illamåendet tillbaka igen, så det var ingen sömn. Jag är glad över att Wilma sovit hela natten utan att vakna en enda gång, dessutom har hon varit världens snällaste idag också. Berättade för henne att jag blivit sjuk och spytt som hon gjorde, då ville hon bara ta det lugnt, så vi har kollat på film och spelat lite olika spel. Det är mycket värre att ta hand om ett barn när man själv är sjuk än om det bara är barnet som är sjuk.

Jag mår iallafall bättre idag, inte helt återställd men inga mer spyor (bara för att jag skrev det där så lär det väll hända). Har kunnat äta en macka och druckigt lite blåbärssoppa. Wilma ska åka hem till Nynäshamn idag och det var meningen att jag skulle lämnat henne inne i stan men min mamma gör det istället. Jag vill inte riskera att behöva springa av tunnelbanan efter varje station. Får även se hur jag mår imorgon kväll, ska ju på kryssning och det skulle vara trist att missa den, men som sagt jag har ingen lust med fler spyattacker och det kommer fler gånger.

Övrigt | |
#1 - - Hanna:

alltså ditt barn är så himla söt!

kramis <3 :)

#2 - - Michelle:

Kul att du bloggar! Fortsätt så :)

Upp