Torsdag

Hemma från kryssningen, den var najs! Träffade massa människor men man tappade bort varandra lika fort. Hade iallafall sjukt kul och det är huvudsaken. Tog dock inte så många kort men var några andra som gjorde.
Ska snart lägga mig och sova, får se om Wilma kommer hit imorgon eller ej, men jag hoppas att hon kan det.

Kikade just in om det kommit in några nya jobbpass i globen och det hade det, en hel del. Jag sökte nästan alla, vill ha så många pass som möjligt nu eftersom jag inte verkar få ett sommarjobb iår. Har fem pass nu i mars, först hockey på måndag och resten event. Det som är jobbigt med att jobba i globen är att dom har så många olika projektledare och alla har hand om olika saker, det känns rätt så meningslöst att söka vissa pass eftersom dom oftast tar dom som dom känner bäst, jag skulle vilja jobba mer på hockey och liknande och inte bara event hela tiden. Men i april ska jag gå en kurs för att "uppgradera" mig lite, då kommer jag kunna söka till flera olika pass.

Tänkte påminna er igenom om att min MTV-blogg http://blog.mtv.se/ungmamma15 är igång och att MTVs nya program "teen mom" har premiär nu på söndag. Den här gången kommer ni också att kunna läsa Andreas blogg på MTV, Wilmas pappa alltså.
Övrigt | |
#1 - - Anonym:

Emelie, de söker sommarvikarier på Systembolaget. Det kanske är bra att lära sig lite om det i den branschen du vill jobba i, kolla deras hemsida. Ha de!

#2 - - Anna:

Tjänar du pengar på din blogg?

#3 - - Emelie Andersson:

Varför bor inte Wilma hos dig?

Vem bor hon hos? :)

Upp