Ännu en helg har passerat

Helgen är snart över igen, skönt nog är jag ledig imorgon också, men sen är det flera dagars jobb som gäller igen. Det är sportlovsvecka så Wilma blir här några extra dagar. Jag ska iväg på några intervjuer och hoppas på det bästa, vill verkligen ha ett nytt jobb, dagtid och utan helger helst. Har fått hjälp med mitt CV och personliga brev så nu är det mycket bättre. 

Det är hockey som gäller här hemma idag, hejar på Sverige och förhoppningsvis blir det ett till guld. Perfekt slappardag, är galet trött idag även fast det inte vart särskilt sent igår.
Var iallafall supertrevligt och roligt att träffa släkten igen. 




Emelie är tillbaka | |
#1 - - Anonym:

Jag av en ren slump kom att tänka på dig!!! Jag bloggade som Moncans.blogg.se och följde dig när du fick Wilma! Jädra massa e sedan. Kul att se en bild tio år senare. Fina barn . Hoppas ni mår bäst

Upp