Hyfsat bra

Gustaf har äntligen fått förskoleplats! Dock kan han inte börja fören i slutet av mars eftersom att det är en helt nyöppnad förskola som öppnar då. Det bästa är att den ligger två minuter härifrån, trodde aldrig vi skulle få här i närheten, men lite flyt måste man få ha ibland. Så snart får han också komma iväg och leka med andra barn, han behöver det. Jag är helt hundra på att det kommer gå kanon bra och att han kommer trivas där. Nu är det bara mars månad som måste lösas på något sätt, ordnar sig tillslut iallafall. 
 
Jag har fått tillbaka min dator nu och jag hoppas den vill leva ett litet tag till. Har ingen lust att lägga ut pengar på att köpa en ny. Fick iallafall en liten extra "bonus" idag, hade råkat dubbelbetala till radiotjänst förra månaden och fick tillbaka pengarna nu, rätt in på sparkontot, katchiiiing. 
 
Har även börjat övningsköra igen, efter mitt förra misslyckande med åtta uppkörningsförsök, hehe. Känner att det är dags nu, halkbanan och körkortstillståndet går ut nästa år och det skulle vara synd att behöva göra om allt sånt igen. Tänker ta det lugnt så att det blir rätt från början den här gången, sist vart allt bara en jävla pannkaka eftersom jag gjorde allt så hastigt och dessutom hade massa annat att tänka på. Vi får se hur det går nu, någon gång måste det väll ändå bli min tur. 
 
Strax dags att laga lite mat och sen tänker jag bege mig ut på en springtur. 
 
 
Emelie är tillbaka | |
#1 - - LILITH - Boktokig mamma med borderline:

Den bästa vardagslyxen är att ha så nära till dagis. När Leo gick på dagis kunde jag se hans dagisgård ifrån balkongen, var bara rakt över gatan. Perfekt när det var dåligt väder.

Upp