Man måste dö några gånger innan man kan leva

Dagarna swichar förbi, snart är det mars. Årets första vårmånad. Det känns inte direkt som det, med tanke på all snö som hamnat på marken inatt igen. Jag är trött på snön nu, vill ha vårkänslor! 

Den här dagen började med att Gustaf vaknade sjukt tidigt imorse, pigg som aldrig förr, så det var bara att gå upp. 
Lite senare åkte jag iväg på ett möte och nu sitter jag på tunnelbanan på väg till jobbet. Min mamma har haft Gustaf den här veckan. Ska bli otroligt skönt när dagis kommer igång och man får lite mer rutin på allt, och framför allt att det blir lättare att planera saker. 

Imorgon kommer Wimsan hit, mamma och Gustaf ska hämta henne i skolan. Hon kommer bli jätteglad, hon har tjatat länge på att mormor ska hämta henne. 

Resten av helgen blir lugn, ska fira min bror på lördag som fyllt 20, så släkten kommer hit. Ska bli roligt att träffa alla, är inte varje dag. 

Känner mig rätt nöjd och lycklig över livet just nu. Det känns som att allt är på väg att ordna upp sig och att det äntligen är min tur att få ha lite flyt. 
Kärlek!





Emelie är tillbaka | |
#1 - - Liska:

Hejsan!

Vilken fin blogg du har!

Jag har en liten fråga till dig! Jag är intresserad ut av att starta eget och börja sälja just barnkläder på nätet men innan jag gör det så vill jag gärna veta vad du tycker! Skulle du orkar fylla i enkäten som finns nedanför? Jag skulle vara väldigt tacksam om du kan fylla i enkäten som finns på länken nedanför! Det tar max 5 minuter av ditt liv

Om det skulle vara möjligt, skulle du kunna dela med dig enkäten till anda föräldrar? Ju mer svar, desto bättre!

https://www.surveymonkey.com/s/6VLTGDY

Tack så mycket!

MVH,
Liska

#2 - - Sophie:

Gud så roligt att du börjat blogga igen!

Skulle inte du kunna berätta lite mer detaljerat vad som hänt medan du tagit bloggpaus? Och vad är planerna härnäst? Och en update on barnen! Hur har Wilma utvecklats, vad tycker hon om att ha börjat skolan, vad har hon för intressen etc? Och lite mer om Gustaf! Fantastiskt fina är dem båda två!

Upp