Hjälplös

Jag ligger här i sängen och funderar, kan inte sova 
Är helt förtvivlad över hur jag behandlar människor i min närhet, skäller ut dom även fast dom bara försöker hjälpa till. Blir riktigt arg och ledsen över mitt beteende och vill såklart och framförallt kunna förklara varför jag blir som jag blir. Det är ett stort jävla frågetecken för mig just nu.
Jag  vet inte hur jag ska ta mig ut detta mörker, vilket snöre jag ska dra i för hamna rätt . Men som sagt någon gång måste det var min tid. Bara att det just nu så kääääääns väldigt långt borta.
 
Det har varit helt okej vecka , varit hemma med barnen hela veckan förutom den dagen jag hade barnvakt, samma dag som jag ramlade i trappen. 
Så kom smällen igen . Svårt att bete mig som folk, tappar fokus på totalt allt och alla, så det värsta av allt dessa jävla hallucinationer.
 
Har tänkt skriva ett inlägg och just hallucinationer och psykoser men det blir lite senae. Nu måste jag försöka sova igen. Natti!
 
En gammal bild på.mig och Wimsan 😍 
 
 
2018 | |
#1 - - Anonym:

Tror du att någon av dina mediciner kan framkalla hallucinationerna? Jag fick nämligen hallucinationer av ett sömnmedel. Det är skitjobbigt att må dåligt och man blir så lättirriterad. Men du vet om dina brister och du vill göra förändringar, det är oerhört stort. Be om ursäkt till de du skällt ut och sen ber du om ursäkt till dig själv för du kritiserar dig själv för hårt. Kram till dig och kom ihåg att du går igenom en tuff period nu och du får vara snäll mot dig själv.

Upp