Tacksamhet och bästa mobilen

Jag blir så otroligt glad när ni skriver mail till mig och berättar att jag inte är ensam om att leva med psykisk ohälsa. Att det är många av er som nu vågar prata om hur ni mår för andra. Och det är just det jag vill med mitt skrivande, att man inte ska behöva skämmas och att människor ska slippa leva i det tysta. Men så finns det dom som vill förstöra och anser att mina barn borde bli omhändertagna och att dom sitter på information om mina barn. Tröttsamt och jag försöker att bara skaka av mig det även om det är otroligt irriterande och människor gör allt för att rädda sitt egna skin. Nog om det.
 
Idag har jag ännu mer ont i kroppen, blåmärken bara växter och det är svårt att hitta bekväma ställningar.  Det lär sitta kvar i veckor för det är inga att leka med.
När jag träffade min mentalskötare igår prata vi om hur oturdrabbad jag är. Direkt när jag börjar må bra psykiskt så händer något annat istället. Jag fick tex njurbäcksinflamation senast allt var bra och fick åka in till akuten och ligga där i flera timmar för att antibiotikan inte hjälpte. Men jag försöker tänka att allt borde vända snart, att det är min tur att få slippa alla dessa sjukdomar. 
 
Vi ska försöka ta oss ut till någon lekplats idag och göra av med lite energi, det behövs när man har två rastlösa barn hemma. 
 
Jag har en fråga till er, vilken mobil har den bästa kameran? Det är det enda jag är ute efter och att man kan ringa och smsa :p min sjunger på sista versen då både kameran och hela skärmen är sprucken. 
För att kommentera bloggen via mobil så måste man först trycks på kommentar knappen och sen skolla ner. Glöm inte att trycka på hjärtat när ni ändå är här inne och läser ;)
 
Såhär ser jag ut på ena sidan av armen och ryggen. Nedre delen av ryggen är ännu värre. 
2018 | |
#1 - - Mickis:

Att din barn borde bli omhändertagna?! Värsta jag har hört!!
Men, idioter finns det många av och du är inte någon av dem i alla fall. Stor kram

#2 - - J:

Skulle rekommendera Samsung s9. Har den själv och är nöjd. Kram

#3 - - Anonym:

Kul att du börjat blogga igen. Blir dock ledsen när jag läser hur dåligt du har mått. Jag har själv kämpat med psykisk ohälsa i många år. Har du läst på om dina diagnoser? Jag har läst igenom en massa böcker om psykisk ohälsa och sett så många dokumentärer. Det hjälper. Man känner inte sig lika ensam och man lär sig alltid något nytt.

Svar: Tack så mycket😘😘 jag läst lite böcker faktiskt sen kollade jag på djävulsdanse dmsom gick på svt1 🤗kram
Emelie Forsberg

#4 - - Anonym:

Hej Emelie!

Vilka hemska blåmärken! 😱
Tur att du inte bröt något!
Jag rekommenderar iPhone 8+, iPhone x, Samsung s9 (eller s9 plus som är ännu bättre) )eller huawei p20 PRO. Dom har de bästa kamerorna vad jag har hört
Också läst på den bloggen där någon verkar vilja jävlas med dig för att rädda sitt eget skinn, men det är bara att skaka av dig. Hon gör bara sig skälv en otjänst, då hon framstår som någon som hela tiden skapar drama.

Upp