bilder

Wilma när hon testar sina nya prylar från www.barnlycka.se , ska skriva mera om dom senare. Filten/täcket sov hon med inatt och tyckte att det var jättemysigt, nästan så att man själv ville ha det, haha.
image655
image656
image654
Wilma äter semla, mums.
Wilma 1 år | |
#1 - - josephine:

Vilka söta bilder :-)

#2 - - Sara:

Sötnöt (:

#3 - - Cissi:

Naw, va söt! =)

#4 - - My:

Åh, vad mkt hår hon börjar få :D

#5 - - Mickan:

Filten var jättesöt! Förstår verkligen att du var lite sugen på att ha den själv. :D

Åh, så smaskigt med semla! :D

#6 - - Sofia:

Ååå så söt hon är =)

#7 - - jossan:

sötnos hon är:)

#8 - - ida:

Häftig filt :) Och lillan är lika söt som alltid :D

#9 - - Emelie:

Så mycket hår hon börjar få :D Hon verkar bli brunett :D

#10 - - Zandra:

Hon e så söt :)

#11 - - klara:

sötnos :D
Mycket hår hon börjar få nu!
Hur många tänder har hon?

#12 - - Jennie:

Hon blir bara sötare och sötare :)

#13 - - Sandra:

Hur gammal är hon ?
går du i gymnasiet eller nian ?

#14 - - En som läser bloggen varj dag:

Hej jag läser er blogg varje dag tycker den är jätte bra, Men jag saknar en sak. Ni har inga bilde rpå föäldrarna? på mamman och pappan, kan ni inte vara med på några vilder med
baranen, skulle vara roligt och se.!
Hej då tack för den roliga läs stunden

#15 - - En som läser bloggen varj dag:

Hej jag läser er blogg varje dag tycker den är jätte bra, Men jag saknar en sak. Ni har inga bilde rpå föäldrarna? på mamman och pappan, kan ni inte vara med på några vilder med
baranen, skulle vara roligt och se.!
Hej då tack för den roliga läs stunden

#16 - - T:

Hejsan! Läste om dig i Amelia. Tänkte följa din blogg nu, så jag börjar från början med din graviditet. Tänkte ge dig en komplimang: Vilken stark människa du verkar vara som fixat allt detta så bra och varit glad och positiv. Är själv 27 och har två små kottar, den äldsta är 4 år. Det är ju otroligt härligt och mycket mys med de små, men också en hel del jobb och konflikter när de blir äldre..... men gosigt mest. HURRA för dig och så kommer jag fortsätta läsa det du skriver.... ska bli intressant att följa dig. Unrar bara en sak när och hur har din blogg blivit så känd?

#17 - - Isabellas pappa:

Ser riktigt härligt ut;)

#18 - - Sandra:

din unge är sjukt söt förresten , aha :)
är det inte stressigt med allt ? skolan , bebis och allt ? är du tillsammans med pappan ?

#19 - - stina:

hej!

jag vill säga några saker till dig. jag tycker det är helt galet att vissa människor sjunker så lågt och skriver elaka löjliga kommentarer. hoppas du inte tar åt dig och förstår att det handlar om omogen avundsjuka. jag är 29 år och när manfår barn som vuxen så brukar vänner och föräldrar hjälpa en med barnvakt och sånnt. så fortsätt ta hjälp med sånnt och lyssna inte på sånna korkade kommentarer.
samtidigt är det nyttigt för små barn att träffa olika människor så att de utvecklas socialt.

stå på dig och lycka till med mammarollen!
det är beundransvärt att klara det i så ung ålder!

#20 - - Ida (::

Guud, vilken söt unge du har! =)

#21 - - Emma:

va mycket hår hon börjar få :) du måste va stolt över henne, så söt som hon e!! :)

#22 - - IB:

vilken sötnos

#23 - - Amanda:

Hon är så söt, så söt!

#24 - - Anonym:

söta saker du fått til wilma, som också är söt ^-*

#25 - - Micaela:

Sååå söt :D

#26 - - jenny:

Vilken underbart söt liten tjej ni har :) Läste precis repotaget om dig i Amelia. Jag tycker både du och din pojkvän verkar mogna och kloka föräldrar till Wilma. Inte skall du behöva försvara dig mot alla dumma inlägg som görs här!
Jag är 32 år och har 4 barn, och även 1-åringen äter semlor ;)
farmor och farfar hämtar ofta på dagis dessutom :)
Stå på dig och fortsätt vara stark!
Kram!!

#27 - - stars in heaven:

Vilken söt liten tjej :)

#28 - - Helle:

Gud vad stor hon har blivit! KAn det vara en semla från mullers,som gör hennes så glad & kladdig?
:)

#29 - - Linnea:

vad söt hon är (:

#30 - - Sandra:

Jag måste bara säga att din dotter är typ världens gulligaste unge (:

#31 - - SELMA:

ERA JÄVLA IDOTER LÅT TJEJEN VA OCH LÅT HENNES DOTTER ÄTA SOCKER OM HON VILL BRYR ER INTE OM HENNE .. FÖR TJEJEN
HAR DE BRA ÄR NI SÅ JÄVLA SVARTSJUKA PÅ HENNE NI ALLA DÄR UTE LR.. FYFAN DRA ÅT SKOGEN NI ALLA SOM E FUCKING OTREVLIGA NI BA SVARTSJUKA PÅ HENNE FÖR HON SKRIVER I TIDNINGAR O GRÄJER...............ER JÄVLA NOLLOR

#32 - - Sofie:

Guuuud vilken liten sötnos!! =D Man blir glad bara av att se henne!

#33 - - E:

guuud så underbart söt hon är! :)

#34 - - johanna:

Hej! jag skulle bara vilja veta en sak, varför trodde du från första början att du var gravid? alltså, vad fanns det för tecken på att du skulle tro att du var med barn? :)

#35 - - Nina:

Vilken sötnos! En sån filt gav jag till min bästa kompis bebis när han föddes, himla fin!

#36 - - Kajsa:

Vilken söt liten tejej! Du måste vara jätte stolt! =D Tycker värkligen att det är jätte starkt av dej att vara så ung mamma och det är beundransvärt. Tycker också att det är jätte bra att du bloggar om det eftersom att det säkerligen kan ge mkt råd och stöd till andra unga föräldrar. Ha detb bra och lycka till med familjen nu!

#37 - - hannahsthlm:

Vilka härliga bilder!:)

#38 - - S:

"när man är 35 och gravid, då planerar man. När man är ung och gravid, tar man allt som de kommer med ett leende, ett leende som bevisar att allt löser sig till slut"
Stå på dig vännen!

#39 - - Ida:

Gullunge :)

#40 - - Emma:

Vilken sötnos :)

#41 - - Alexandra:

Snyggt täcke! Och vilken sötnos till dotter du har! :)

#42 - - BarbieBlonde:

Måste bara få säga att jag tycker att du har en grymt söt flicka och att jag beundrar dig något så enormt!!
Kram på både dig och din tös!!

#43 - - Hanna:

Ville bara säga att du har en supersöt tjej & du verkar fantastiskt duktig. Var stolt, över Wilma och över dig själv. Jag funderade på hur det skulle vara om jag var i din situation, eller vadfan vi ska kalla det, jag skulle aldrig klara det. Men du verkar så säker. Beundransvärt. :)

#44 - - Paty:

Fina ögon :)
Jag vet inte om du har ett fast förhållande. I vilket fall som helst så hoppas jag att du har det kämpar för att ha kvar det.

Ha det bra

#45 - - FIE:

vad söt hon var =)

#46 - - Ida:

För det första ville jag bara säga vilken fantastiskt söt tjej du eller ni har! Vilken lycka. Sen tyckte jag bara att det är underbart att du står på dig, jag tycker du gjorde helt rätt som gick den vägen som kändes bäst för dig. Livet är en underbar gåva, och det är ju precis vad Wilma är.
Ta hand om dig och tjejen!

#47 - - Louise:

Hej Emelie.

Vi är två tjejer som studerar journalistik och undrar om du har möjlighet att ställa upp på en intervju? Vi har skickat ett mail till dig och hoppas på svar. Om du inte ar intresserad så skicka bara ett kort svar så att vi vet.

Ha det bra, Louise Hjörne och Maria Vinterskog

Upp