jobb och söt klänning

Jahapp vad ska man hitta på idag då? Känns så tomt att vakna utan Wilma som försöker dra upp en ur sängen och vill ha frukost. Istället kunde man ligga kvar och dra sig lite. Funderade på att åka till stan men har ingen lust längre, kanske gör det imorgon istället. Behöver lite nya sommarkläder och sånt som jag kan ta med mig till Turkiet. Iförsig så ska jag och Lina in och shoppa veckan innan vi åker, för då har hon avslutat sitt sommarjobb. Lite dumt att jag inte sökte sommarjobb jag också, men ska försöka hitta ett extra jobb till hösten. Där man kan jobba några kvällar i veckan eller något, spelar inte så stor roll vad det är för jobb.

Fick hem en jättesöt klänning till Wilma från https://www.pixiekids.se . Dom har hur söta barnkläder som helst, dessutom är klänningen gjord av ekologiskbomull. Haha. Synd bara att hon inte hann få den innan hon åker till Grekland.



Nej nu ska jag fortsätta att lyssna på musik.
Wilma 1 år | |
#1 - - Anna:

Tråkigt att du inte har något sommar jobb. Men om du inte har något jobb. Hur försörjer du dig och Wilma då? Genom bloggen kanske? Kul om du känner så mycket på bloggen det skulle jag också vilja. Ha så kul på semestern.

#2 - - Josefin:

sv: det är bra här=)



gud vilken söt liten klänning!



vad har du för dig?=)

#3 - - Anonym:

Vänta med och shoppa tills du kommer till turkiet, det finns massor av saker där!

#4 - - Madelaine:

Suoer sockersöt klänning! Längtar tills jag kan börja köpa bebiskläder..;) Vill också resa..låter så skönt..

#5 - - Cissi:





*

Vilken söt klänning! =)

#6 - - Daniel:

Hej, den var kanon söt klänningen! Ha det så bra!

#7 - - Camilla:

Hej på dig, kolla in sajten www.regionalreklam.se - Miljön är ju ett ganska omtalat ämne just nu, stor kändisar propagerar för att vi ska ta vårt ansvar etc. Denna sajt erbjuder all oadresserad reklam digitalt så nu kan fler säga NEJ TACK TILL REKLAM och ändå ta del av den och spara på miljön och den svenska skogen! Ha det så bra!

#8 - - Emelie:

Söt klänning! Sök jobb till hösten så fort som möjligt. Många höstscheman läggs redan nu. Fast det går ju att få jobb senare också men då kanske det är lätt att det blir ett sånt jobb där de kan ringa in dig 1 timme innan de vill ha dig där. Och det är ju lite småsvårt när man har barn.

#9 - - S:

söt klänning =)

#10 - - petra:

Vilken fin klänning och vad mysigt o resa utomlands:-)

#11 - - Sofie:

Så söt klänning :D

Upp