Söt video



Wilma säger aldrig "jag" när hon pratar om sig själv utan "mej".

Videos | |
#1 - - Therese:

fan vad hon kan snacka nuuU! :O Alltså shit va fort tiden går..

#2 - - Anonym:

Hej! Jag tänkte bara skriva att jag tycker att det var väldigt starkt av dig att stå på dig när alla andra var emot ert beslut! Och er dotter är jätte söt :) Själv försöker jag att bli gravid, och hoppas att snart få ett posetivit grav-test :)

Mvh Sabina

#3 - - Anonym:

nawww vilken sötnostjej:),,,gulligt att hon kan säga så mycket nu. shit vad fort tiden går.

#4 - - Anonym:

hahahahahhaahah fyfan vad söt :D jag kan inte sluta skratta

#5 - - Familjen Korb ♥ Blivande tvåbarnsmamma:

Sikken sötnos hon är! :D

#6 - - Hege:

Koselig og titte innom bloggen din. Og din kjære søte lille datter er jo bare sååå sjarmerende.



Hege

Upp