Less på skit

Nu sitter jag här och har tagit en paus i läsandet, när jag väl fastnar i en bok kan jag läsa ut den på bara några dagar. Det är snart dags att bege sig mot terapeuten, jag har en del saker att prata om idag. Vi får se hur långt vi hinner, ska ju dit imorgon igen men vissa saker vill jag inte dela med mig av i grupp. Jag är bara så less på alla motgångar, är det inte det ena så är det det andra. Aldrig någon lugn stund en längre period. Det nya året är så välkommet!
 
Julen är på ingång och snön är här, jag hoppas den stannar ett litet tag nu så att vi får en vit jul. Julklapparna är klara, väntar bara på några paket som jag hoppas kommer i tid. Vi har haft en liten tjuvkikare här hemma som har öppnat sina paket lite sådär diskret, haha. Nu har vi fått gömma dom och förhoppningsvis får dom ligga ifred. Lite kul är det iallafall eftersom han först låtsades som om ingenting och lillsyrran fick ta skulden. Jaja, nu vet han att klapparna ska få ligga ifred.
 
Jag har känt mig helt slut de senaste veckorna, mycket saker som hänt och jag tappar lusten att skriva något eftersom det bara är massa negativa saker vilket kanske gör det hela lite trist. Men å andra sidan så är det så himla skönt att bara få skriva av sig om allt skit som händer. Men som sagt, jag är mentalt slut i hela kroppen och huvudet har inte funkat så bra som jag vill. Jag har fått en läkartid ibörjan av januari och jag känner verkligen att vi måste se över min medicinlista. Jag vill gärna inte sluta ta vissa mediciner utan att ha pratat med henne först, även om det ör extremt lockande då jag är så trött på att dom ändå inte verkar ge något, men biverkningarna kan bli jobbiga om man inte trappar ner på rätt sätt. Det vet jag av egen erfarenhet eftersom jag gjort det misstaget för något år sen och det räcker med dom problem jag redan har.
 
Nej nu springer klockan iväg och det är snart dags att börja bege sig en våning upp.
Alva har ritat sin första spindel, så duktig!
2018 | |
Upp