Allting kommer bli bättre

Idag vaknade jag med skakningar igen, vad kan det egentligen vara? Det var dock inte lika illa som senast men det är läskigt att tappa balansen helt. Vara rädd över att ramla och slå ihjäl sig. Jag ramlade ju i trappan för ett tag sen och jag tror nu att jag var lite skakning då också även fast jag inte tänkte på det just då. Var och tog litium prover i onsdags men det visade inte vara något konstigt, hade bra värden. Så jag vette fan vad det kan vara. Jag hoppas att jag får en läkartid snart så jag kan fråga om det kanske beror på någon annan medcin jag äter. Tycker att det är ganska viktigt att få svar på vad det kanske beror på. Såhär kan jag bara inte ha det. Jag är superrädd över att jag ska bli dålig när jag har barnen hemma själv eftersom när jag blir såhär så kan jag inte ta hand om mig själv ens. Nu har det dock aldrig hänt att jag fått dom här symtonen när jag varit hemma själv, förutom dessa skakningar jag fick idag men nu är det påväg att släppa. Annars brukar jag bli förvirrad och börja hallucinera, det är också väldigt läskigt. Det kommer oftas på kvällarna när ångesten brukar vara som mest. Kanske är det den som spökar? Nu börjar iallafall skakningarna släppa men istället ser jag suddigt och har dubbelsende.
 
Idag ska Gustaf på sitt allra första disco, Wilma är så snäll som följer med och tar hand om honom. Det är halloween tema och båda ska klä ut sig. Gustaf ska vara super Mario, som är hans favorit, kanske inte direkt något som är hallowenigt men han ville så gärna vara honom och det är såklart att han ska få. Vi får se om han orkar vara kvar under hela tiden, det slutar klockan 22 ikväll, jag kan ju tycka att det är lite för länge men vi bor ju precis vid skolan så han kan lätt gå hem själv.
 
 Annars då, jag har klippt av mig håret, eller ja klippt det kortare. Det blev lite för mycket men jag trivs i det och tycker nu att det vart bra ändå. Det växer ju ut så fort så om jag tröttnar på det så gör det inget iallafall. Och det andra är att jag börjat kolla på efter julklappar men det är så himla svårt, mina barn har typ allt men jag har tänkt köpa någon upplevelse som vi kan gå på tillsammans. Wilma har fått det varje år och det har  varit uppskattat och nu är Gustaf så stor att han också kan hänga med. Wilma önskar sig pengar och presentkort men det känns lite tråkigt att ge. 
 
Nu ska jag försöka göra något i hemmet, jag har legat i soffan hela dagen eftersom jag mått dåligt.
Ha en fin helg!
 
 
 
2018 | |
Upp