Granis snackar om "granis"

Tydligen så sitter jag och skriver sjuka saker till min älskling, dom som är smarta på det här stället fattar att det självklart inte är jag.
Den som skriver det är samma person som nästan hela tiden har skrivit skit saker här till Emelie.
Det som inte den personen fattar är att vi ser en IP-adress varje gång den skriver så vi ser att det bara är samma person.

För dig som skriver allt hela tiden kan jag ju passa på att medela dig om att din IP är 217.210.15.52.
Jag kan även passa på att medela att du har ett Internet som är från Telia.
Så ha så roligt och var så mogen, pucko!

Tack för att ni stöttar Emelie, JAG ÄLSKAR ER ALLA !

CIAO!

Min graviditet | |
#1 - - frida:

seriöst ni kommer nog bli de gulligaste och MOGNASTE föräldrar som ett barn kan önska er :) jag önskar er verkligen all lycka i världen, och ni behöver inte oroa er över någonting ni kommer äga i rollen som mamma/pappa :)

#2 - - Anonym:

Fett omogna persoenr!
Men med den informationen kommer man inte långt ,
aja hade bra :)

#3 - - Luddes mamma:

Tänkte skriva en komentar här också. tycker det är jätte kul att du/ni har valt att behålla barnet "fast" ni är så unga. Är själv 18 och ar en som på 4½ månad :) Finns inget bättre! Självklart så är det jobbig ibland, men det är så många fler roliga och bra stunder så det är värt det! Om du undrar något så är det bara att skriva till mig! Lycka till nu!! Mvh Sara

#4 - - Kajsa:

Ni är ju bara så fantstiska och jag hejjar på er.
Omogna personer finns så det räcker och blir över, låt oss koncetrera oss på sånna som ni.

Lycka till med allt!

#5 - - Matilda:

Hejsvejs! Har följt ditt liv litegrann :]
Löjligt & barnsligt utav den som terrar er för ni är absolut inte värda det!
Tänkte också passa på att fråga om du är "pro-medlem" eller "gratismedlem" här på bloggen?
Skulle vilja ha en liknande bakgrund som du, just nu är min lite tråkig och du förstår.

http://naturalblues.blogg.se/

Hoppas barnet mår bra & ni likaså :]

#6 - - steph:

jag vill oxå bli en ung mamma =) fast kanske närmare 20-25 iaf :P

#7 - - T:

jag har följt din blogg nu ett tag, och jag måste säga att jag tycker att du/ni är beundransvärd. Jag hoppas allt går bra med dej å andreas å wilma.

de skulle va kul med en magbild oxå;P

#8 - - H:

Man kan anmäla sånt

#9 - - C:

Det finns nånstans på nätet där man kan söka efter en användare/ägare till en IP-adress. Leta upp det och anmäl! Ingen ska få ta sån skit som ni har gjort! Stort lycka till med bebisen!

#10 - - Anonym:

föresten... jag måste ha missat detta.. men varför skulle någon vilja trakasera en ung blivande mamma?? :S
bye the way, har du tagit bort dessa medelanden??

#11 - - Lotta:

en vääldigt omogen person, seriöst. ni kommer bli jättebra föräldrar! :) emelie, kom igen. lägg upp en magbild? vill se din mage, hihi. (a) kram!

#12 - - Alvas Pappa:

Härligt, jaga det där nötet! Var på tiden att ni sa ifrån. Kolla med telia om det inte slutar nu. De kanske inte lämnar ut uppgifterna men de kan nog kolla hans inlägg o agera själva mot nötet.

#13 - - Christina:

Men vilken tönt Mr 217.210.15.52 är. Skaffa ett liv... :P

Måste också säga att ni båda har växt otroligt mkt i mina ögon sen jag började följa bloggen. :)

#14 - - Kenza:

Ååh lycka till!

#15 - - Alvas pappas blogg:

hur har det gått?

#16 - - Jen:

man kanske inte kommer långt med den informationen, men de vet åtminstone att det är en och samma person som fjantar sig. alltså kan den personen ta och lägga ner.

lycka till, vi är många som följer din blogg! :)

#17 - - Therése:

ursäkta om jag skriver igen, men ställer du upp och svarar på några enkla frågor? :) skulle vara jättebra till vårat skolarbete! har frågat en annan blivande mamma med blogg också och hon sa ja. hör av dig!

#18 - - Efterforskaren:

När jag kollade upp ip-numret verkade det komma från en adress i Farsta. Kanske något att spinna vidare på?
Lycka till med allt, ni verkar coola och omtänksamma och kommer bli fina föräldrar.

Kram Anna

#19 - - Jojjo:

Hmm.. jag sökte på ripe.net

Fick fram Marbackagatan 11 i Farsta, men jag misstänker att det är adressen till Telias kontor..

inetnum: 217.210.0.0 - 217.210.255.255
netname: TELIANET
descr: Telia Network Services
descr: ISP
country: SE
admin-c: TR889-RIPE
tech-c: TR889-RIPE
status: ASSIGNED PA
mnt-by: TELIANET-LIR
source: RIPE # Filtered
role: TeliaNet Registry
address: TeliaSonera AB Networks
address: Marbackagatan 11
address: SE-123 86 Farsta
address: Sweden

Vad tror ni?

#20 - - nadja:

hejsan (: kan du inte lägga in en bild nu på magen, det var längesen känns det som! :)
lycka till

#21 - - nadja:

senaste magbilden var lixom den 23 november :/ skulle vara kul att se en till, om magen har växt nåt :P

#22 - - vera :):

hej du som sökte upp informationen om ip adressen. Kan du hjälpa mig veta om denna ip adress? den terrar min blogg! :/
IP-adress: 81.229.64.237
tack på förhand, vera

#23 - - Anonym:

gåå in i min o lääs oxåå

#24 - - Cassandra:

Åh, gulligt :)
Omoget att skriva sådant, ni kommer säkert bli söta, mogna och bra föreldrar :D
Ung förelder vill jag med bli, men jag kommer inte våga berätta för mamma :S
Och jag bara undrar om hon (emilie) heter hanky-panky på pea.

#25 - - Jessica Draven:

Åh, det är så otroligt FEGT att göra så! Speciellt när personen i fråga inte ens kan stå för sina egna åsikter och måste stjäla någonannans namn.

Hoppas ni tre mår bra (:

#26 - - Karin:

Men shit vad omoget. Jävla idiot skaffa ett liv^^
Måste hålla med Kajsa; hejar på er. Är väldigt imponerad att ni klarat av det här! Lycka till i framtiden!

#27 - - A:

För kolla IP-adresser, vart de kommer ifrån så kan ni kolla på denna site.
Dock så när någon har "abusat" er så får ni anmäla till deras ISP som får "varna" dem.

Ha det bra!

http://www.ip2location.com/free.asp

#28 - - Amanda:

Jag gillar inte den hemsidan :P, den visar inte rätt. Det står att min IP-adress kommer från Landskrona? Jag är från Helsingborg, så det stämmer inte :/ . menmen,

ALL LYCKA TILL ER :D, ni sköter er underbart!

Puss&kram :)

#29 - - HALLÅ:

http://www.youtube.com/watch?v=ZQb14k5azfA

#30 - - HALLÅ:

http://www.youtube.com/watch?v=w_WbdbJKOJc

#31 - - HALLÅ:

http://www.youtube.com/watch?v=l4woN_iNDGI

#32 - - lillis:

herre gud det var nog den sötaste ungen jag någonsin sett!!!!!! grymt duktigt av dig att vara så ung mamma :) wilma kommer tycka det är helcoolt att ha en så ung mamma när hon blir äldre,, du vet hur barn skäms över sina föräldrars ålder ! i know I did :) Puss ha det gott och lycka till!:)

#33 - - Bellen:

Ni är väldigt modiga :D

Hoppas att allt går bra

#34 - - Anonym:

du har lite i dig själv att skylla, du kan ju inte räkna med att livet ska gå fläckfritt när man har lagt ut sitt liv för allmänhetens beskådning.

det du gör är inte på något sätt "modigt".

lycka till med ditt liv.

ps. feel free to posta min ip adress. ds

#35 - - Helt fel:

Den var totalt värdelös !

Upp