ingen orientering

Det vart ingen orientering för mig idag. Istället har jag varit hemma. Jag har tagit de lungt och gått en lång promenad. Men imorgon ska jag till skolan, har ju prov på atomfysik. Lycko älsklingen som är ledig imorgon tror jag, fast jag fick ju ta de lungt idag istället. Idag gjorde jag pannkakor till lunch, pannkakor med glass. Så har jag kollat på film.
Senare ikväll ska jag följa med familjen och storhandla.

Lägger in en bild på magen med. Tänk att MIN lilla Wilma ligger där inne<3 Jag längtar massor tills jag får se henne och inte bara känna henne sparka. Fast det är ju jätte mysigt de med. Nu boxas hon massor, hon som brukar sova nu:)  Jag älskar min Wilma och min Andreas med<3
Vecka 23 (22+3)

vecka 23 | |
#1 - - Josefine:

haha en riktig boxare du har i magen ;) gulligt med magen. lycka till

#2 - - mandy:

åh vilken fin mage! (haha det lät lite kul) den växer verkligen jättefort! hälsa lilla wilma från mig:)

#3 - - Carolina15:

Ska du hoppa skolan sen när du får Wilma? Eller ska du läsa hemifrån eller nåt?

#4 - - Olivia:

Heej! fin magen e nu! skönt att du slapp orienteringen idag vädret va ju inte så rolit.
storhandla, kul! :)
hur många e de i din familj? har du syskon?
Kram

#5 - - Anonym:

wow, det tar sej!
så himla mysigt..

#6 - - Elin:

Vilken fin bebismage du har nu!
Jag tycker att det är jättefint med bebismagar. Vad bra att din rygg är bättre! /Elin

#7 - - Emelie:

hihi jag vet (a)

jag har 3 syskon, 2 yngre och 1 äldre.
Bor tillsammans med de 2 yngre och min mamma och hennes nya man.

#8 - - Nathalie:

Åh vad underbart med en liten "bulle i ugnen"! Längtar tills det är min tur att skaffa barn, fast det dröjer nog några år till. Jag tänkte fråga om du vet hur tidigt i graviditetn man kan kolla upp barnets kön, och sen tänkte jag fråga varför ni bestämde er för att göra d? (du behöver inte svara om du inte vill:)
Massa kramar till dom blivande föräldrana

#9 - - Loviset:

Modigt att bli mamma så ung..
Jag hejar på dig! ^^
Hittade dig genom 9manader.nu, heter samma där.. :P

Tycker jag är ung, eller andra tycker det.. men är man mogen så är man!

Massa lycka till!! :)

#10 - - therese:

hej! söt mage du har. jag har lite mindre mage än du hade i vecka 23.. tycker det är svårt med kläder att ha på sig. hur gör du med byxor? jag har inte sett några fina mamma byxor direkt.. suck.. kram tres

Upp