Gott nytt år

Vi har precis ätit middag och jag är proppmätt, även fast jag inte åt så mycket. Wilma var inte så sugen på mat heller, men hon lär väll bli det snart istället. Snart ska vi äta efterätt också och det vill nog Wilma ha iallafall.

Idag på förmiddagen åkte jag och Therese och hälsade på Christoffer på sjukhuset. Han mådde väll okej, men hade ont i bröstet och så. Vi satt där och pratade lite och efter ett tag gick han och pratade med sjuksköterskorna och han fick åka hem över natten, men ska dit imorgon igen. Skönt att det inte blivit värre iallafall. Sen åkte jag iallafall.

Vet inte vad jag ska skriva mera. Gott nytt år på er iallafall alla underbara läsare!
Wilma 7-12 månader | |
#1 - - Annsingen:

Gott Nytt År!

#2 - - johanna:

jag ville bara skicka en hälsning ; gott nytt år och hoppas ditt år blir det du drömmer om

#3 - - Anneli:

Gott nytt år från oss! Hoppas ni får ett bra år framför er =)

#4 - - Alvas Pappa:

R I K T I G T
G O T T
N Y T T
Å R!

Hoppas 2008 för med sig alla dina/era önskemål för ett alldeles fantastiskt gott år!

MVH ALVAS PAPPA!

#5 - - klara:

gott nytt år!

#6 - - elin:

Gott nytt år ! :)

#7 - - Anonym:

Gott nytt år :)

#8 - - Evelin:

Gott nytt på er med!! =)

#9 - - Nathalie:

GOTT NYTT ÅR ! :D

#10 - - Jessie:

Gott Nytt År!!!!

#11 - - elsab:

VÄRLDENS BÄSTA GOTT NYTT ÅR !!!!!! >3

#12 - - Lakrisalen:

Gott nytt år!!

#13 - - Noomi:

Gott nytt år!
Kram, Noomi!

#14 - - elina:

Gott nytt år, på er!!!

#15 - - sivan:

gott nytt år :):)

#16 - - N=Nathalie:

Gott nytt år :)

#17 - - Christoffer Wallberg:

Gott nytt år:D Tack för att du kom och hälsade på mig idag:)

#18 - - Sandra:

Gott nytt år på dig/er också =)

#19 - - Anonym:

finns en rolig bild på emelie på www.granis.blogg.se

#20 - - Sara:

gott nytt år !!

sarawikstrom.blogg.se

#21 - - Rebecka:

Gott nytt år! Ha ett underbart 2008!

#22 - - Cornelia:

gott nytt år! :)

Upp