Snart ska vi äta pannkakor och sedan åka till liseberg. Wilma har vari

parts_1.jpg
Snart ska vi äta pannkakor och sedan åka till liseberg. Wilma har varit jätte duktig och inte gnällt någonting alls nästan, även fast det är första gången hon är här. Igår var vi på 40års kalas och vi var hemma sent på natten, men Wilma var glad endå. Imorgon åker vi hem igen, jag vet inte vilken tid så jag får se om jag hinner blogga då. Nu ska vi äta, ha det så bra alla.
Wilma 5 månader | |
#1 - - Sara:

världens sötaste Wilma!

#2 - - perfromance:

gullfia, vilken söt vagn, Wilma gillar nog att vara på semester :)

#3 - - riibecca:

så söt hon är! :) wilma ute på prommis .. hihi

#4 - - Therése:

Hoppas ni inte fick det allt för jobbigt för liseberg, inte direkt rätt dag och gå, vi fick nog efter en timme och drog....

#5 - - Bloggdesigner:

Söt liten tjej :D

#6 - - Marie:

kan hon redan stå?

#7 - - Paula:

Kan hon redan stå upp själv?? :O

#8 - - Hillevi:

Då var det ju er jag såg på lager 157!!! Tappade nästan andan då jag såg Andreas o dig knalla omkring på min hemort. Har ju läst era bloggar flitigt i ett år, o så får man syn på er i Gällstad av alla ställen.. Haha ibland är världen liten!
Ha det bra

#9 - - Anonym:

omg. dåligt stolt mamma du måste vara :-O, sjukt gullig unge!

#10 - - Niina:

Vad gullig hon är! :) har inte barn själv, men däremot två systersöner och dom är helt underbara! Barn är nog det bästa som finns! :D

#11 - - Renée:

pannkakor låter inte helt fel. var länge sen jag åt det. Liseberg var också några år sedan. Kanske skulle vara kul att åka dit en runda någon dag. Gick det bra med wilma där då? kramar

#12 - - Anonym:

jag gillar verkligen din blogg. den är alltid kul att läsa :) Det hadde varit kul att få veta lite mer om dig, tex dina intressen och så:) Jag hoppas verkligen att du kommer fortsätta att skriva, för jag kommer att läsa länge :D Vill också passa på att säga att wilma är super söt och verkar väldigt lycklig med dig som mamma, du verkar stark!

#13 - - Anonym:

jag gillar verkligen din blogg. den är alltid kul att läsa :) Det hadde varit kul att få veta lite mer om dig, tex dina intressen och så:) Jag hoppas verkligen att du kommer fortsätta att skriva, för jag kommer att läsa länge :D Vill också passa på att säga att wilma är super söt och verkar väldigt lycklig med dig som mamma, du verkar stark!

#14 - - Anonym:

http://mariezetterblad.blogspot.com/
kika in där om ni gillar att läsa blogg :)

#15 - - el:

hon är ju skit söt ja fattar inte folk som säger att hon är ful, hur kan man säga så om ett barn?! jag skulle må skitdåligt om ngn sa ngt sånt om mitt barn, men du är stark Emelie som inte tar åt dej, för det ska du inte göra heller.

#16 - - Angel:

söt hon är =)

#17 - - malin:

så söt :)

#18 - - Anonym:

nämen vad duktigt hon är som redan kan stå! :) hon är supersöt!

#19 - - Sanna:

Oj, nu måste jag verkligen få skriva av mig lite här, vad är det jag ser? Vilka personer är det som har så otroligt låg självkänsla att man har maga att skriva massa hemskheter som jag läst bland kommentarerna, att dessa två unga föräldrars barn skulle vara fult? Att de är dåliga föräldrar för att de är unga? För er som gör det är det säkert ingenting, ni får säkert ut all lycka till er själva genom att trycka ner andra personer, ni tror att det höjer eran självkänsla, tro mig den kommer visa sig vara otroligt låg en dag.
Förstår inte ni att det kommer vara något de kommer få minnas hela livet, när detta barn sedan växer upp, hur kul är det att gå tillbaka i den här bloggen då och se hur elaka folk har varit? Jag har aldrig varit med om liknande att människor som är, vad ni nu kan vara, närmare 18 år, vilket är en vuxen ålder, GÅ PÅ ett litet barn och påstå att det är ett fult barn? Förstår ingen att vissa av dessa hemska kommentarer skulle man kunna polisanmäla för trakasserier, vart fan är erat vett någonstans? Vänta tills dagen ni själva får barn, hoppas ni verkligen visar upp det då, så får vi se om någon säger rakt ut till er att ert barn skulle vara fult, tjockt eller ett missfoster, om det verkligen inte skulle såra er? Tänk lite för i h.....! Blev lite långt men vart försvann respekten?

#20 - - therese:

hej. vart har du/ni köpt den vagnen? och om ni fått den utav släkt så vart har dem köpt den? jag skulle jättegärna vilja ha en sådan till min dotter. kram

#21 - - Mamma Linda:

hejsan! vart har du köpt/fått den otroligt söta gå vagnen ifrån? den va sååå söt skulle vilja he en likadan till min tjej när de är dax för henne att börja gå :)
*hoppas på svar!*

#22 - - Mamma Linda:

hej där. tänkte fråga om du vet vad de är för märke på din den där gå vagnen?, har letat nu men hittar inte, om ja vet vad de är för märke kanske de går bättre (hoppas jag)
och så måste jag passa på att säga att wilma e URSÖT! :D

Upp