Middag hos Andreas moster

Snart ska vi iväg till Andreas moster inne i stan, vi ska äta middag där och sen får vi se vad vi hittar på för något.
Wilma sitter just nu brevid mig och leker, hon försöker även att slå på datan. Skriver inte mera nu, men det blir nog mera ikväll.

Tack för alla kommentarer.

image256
Wilma 5 månader | |
#1 - - Anonym:

Shit va söt hon är. Värsta tjockisen<3

#2 - - Anonym:

Shit va söt hon är. Värsta tjockisen<3

#3 - - Anonym:

OMG FYFAN VAAD SÖÖT & UNIIK HON ÄR , HAHA HON FÖRSÖKER ÖPPNA GODISPÅSEN :D

#4 - - denise:

gud, vad söt hon är. en riktig pärla ju :)

#5 - - lisa:

naaaw hone ju sötast!

#6 - - sandra:

hon är såå otroligt sööt :) följer din blogg och den är verkligen jättebra, fortsätt så! :)

#7 - - erica:

lilla tjockis wilma :)

#8 - - sandra:

sötnos, blev lite sugen på godis efter ha sett påsen =)

#9 - - performance:

så sööt, va gullig bild med godis påsen, hahaa :D ha de så roligt hos Andreas moster :)
Lycka till
Åsa

#10 - - Anonym:

hon är sååå söt!!! mvh mullinuu.blogg.se

#11 - - Anna:

Hon är sååå söt. kan inte sluta säga det...=)

#12 - - Sofia:

När jag läser din blogg vill jag också ha en bebis! Blir så avis, haha! du klarar det så bra! :D

#13 - - Camillas lockar:

Vilken grym bild på ögonstenen! Hon är fantastiskt söt.

#14 - - emma:

vad söt hon är din dotter :)
ville hon ha lite godis med:p

#15 - - Sarah:

Vilka fina blå ögon hon har!

#16 - - Sofie:

Hehe, Wilma e lika söt som en översockrad godis ;) Bamsekram till hela din familj :D

#17 - - Johanna:

Alla Blir vi sugna på Godis någon gång ;) Hon är ett riktigt skärmtroll :) Så söt så.. ta väl hand om er.

#18 - - M:

Wilma är jättesöt, jag tycker att du verkar vara en kanonmamma!

#19 - - Emelie:

du ska vara så stolt, wilma är sååå sööt, måste vara bland dom sötaste bebisar jag någonsin sätt!! lycka till med allt!! hälsa pappan! kramar

#20 - - Pillan:

Vilken söt bild ! som folk har kommenterat innan, man blir lite avis på dig, även om itnejag skulle palla att ha barn nu, men jag tycker att det är starkt av dig somklarar det ! För du verkar så mogen för de! Ha det bra!

#21 - - Stina:

hej emelie (: jag har för mig att du i ett tidigare inlägg skrivit vad du heter på bilddagboken. har du kvar den ? och isf vad heter du ? orkade inte kolla igenom hela bloggen. Wilma är förresten jättesöt ((:

#22 - - anna:

jag förstår att du blev gravid asså.. din kille är ju gör het! god jul

Upp