älskar dig

image516
Wilma 7-12 månader | |
#1 - - ida:

underbara

#2 - - emma:

hur fina som helst tillsammans! :)

#3 - - Sussie:

aaw :D

#4 - - Anonym:

Ni är så fina tillsammans

#5 - - anna:

rörande att se.. lycka till i framtiden :D

#6 - - Cassie:

kul att man får börja se lite bilder på dej oxå :)

#7 - - Heda:

Men kan du inte ta lite nya bilder på er tillsammans?alla har ju redan sätt hur du ser ut nu=)

#8 - - Tobias:

Sött :D

#9 - - Emilié:

Ja, jag tänkte nästan det. Svårt att få till ljuset så där med en vanlig (: Bilden var verkligen jättefin i alla fall! Du är duktig!

#10 - - Anonym:

Så kul att se;)

#11 - - Anonym:

vad söta ni är

#12 - - ' CAROLIN:

:D:D granis o emelie, o wilma o leo :D

#13 - - Sandra:

På en kväll har jag läst igenom hela din blogg!!! den berör måste jag säga, du är så otroligt vuxen för din ålder (det tyckte jag även innan söta Wilma kom till världen)
Kan ju helt klart säga att du har gjort rätt val här i livet, ni verkar ha det hur mysigt som helst och din kompis LINA verkar vara den bästa kompisen i världen!!!!

#14 - - steffy :):

söötisar ;D /S

#15 - - Sofia:

Gulligt =)

#16 - - Elin w:

Ni är så söta ^^

#17 - - tilda:

skulle du inte kunna lägga ut en bild på dig? Skulle vara roligt(:

#18 - - Sandra:

så fina tillsammans! det kommer gå så jäkla bra för er i framtiden!

#19 - - Piteåtjej:

Roligt att du är med på bild, mer sådant tack!

#20 - - Alvas pappas blogg - http://alvaplutten.blogspot.com/:

(:
:)

#21 - - N O R A:

otroligt fint barn ni verkar ha (;
kommentera gärna i min lilla blogg (:

#22 - - Tessan:

underbart söt bild på er. :)

#23 - - Anna:

Är du intresserad av att gästblogga hos mig?
Maila till: [email protected]

Skriv namn, blogg, mail, rubrik och det du vill få sagt. Du får skriva om precis vad du vill, och som tack så länkar jag dig i min blogg.

#24 - - Anette:

Vad gulliga ni är. du jag ser att du äe med i det här adoperator annonsering på dina sidor mot betalning. Blev erbjuden de i går. Är lite nyfiken, Hur funkar det? Funkar det får man "lite"pengar nån gång. Skulle bli jätteglad om du skrev o berättade lite hur det funkar om du tycker det är bra? Bättre att fråga någon som är med än adoperato de säger ju klart bara positivt. Tack så länge Anette

#25 - - sanna:

Godmorgon :D
Ha en fin torsdag! Förresten, om du har någon bra blogg att tipsa om så tipsa gärna mig, vill ha lite nytt att läsa :D

#26 - - elin:

Fan va strongt av dej!

#27 - - Emelie:

Ni är bara för söta ihop, och Wilma är fantastiskt söt!! Kramar till er ifrån mig!

#28 - - Pillan:

så sött :) Ni är söta tsm !

#29 - - Lina:

Så söta ni är :D

#30 - - Jennie:

är det pappan ? (:
wilma är guuudasöt. :)

Upp