NYÅR

Gott nytt år på er kära bloggläsare! Vi hörs igen nästa år =)

Övrigt | |
#1 - - Gia:

Gott Nytt År På Er ;)

#2 - - Matilda:

Gott Nytt år!

#3 - - Christoffer:

Detsamma älskling<3 Vi ses igen nästa år, synd bara att du inte hade tid för mig runt tolvslaget inatt. Hade varit perfekta början på nya året, men jag hoppas att du får det kul och sånt så 2008 slutar som du vill och du får börja 2009 så du känner dig glad och allt sånt iaf:)



Jag älskar dig<3

#4 - - Sandra:

Gott nytt år :)

#5 - - Camilla:

Gott Nytt År till dig och Wilma! :)

#6 - - P:

gott nytt år!! :D

#7 - - Sara:

Gott nytt år!!

#8 - - Granis:

GOTT NYTT ÅR EMELIE !

haha hoppas ditt nya år börjar bättre än vad vårt 2008 gjorde !



KRAM PÅ DIG FRÅN ANDREAS & WILMA

#9 - - Emma:

gott nytt år =)

#10 - - sm:

Hahaha nej den är sämst i värlfen. Föresten, tappade min mobil i natt :(

#11 - - tussegumman:

God fortsättning på det nya året/Kram Tussegumman

#12 - - connie:

Gott Nytt År på er. Många kramar till dig och Wilma

#13 - - carro:

gott nytt år på er! emelie, du verkar vara en sådan bra mamma. stor eloge till dig!

#14 - - Boombabymamman:

Kan det här vara Sveriges roligaste föräldrablogg?

Vi samlar dem alla på boombaby.se.

Nominera din egen eller någon annans blogg!

#15 - - Ida www.iiob.blogspot.com:

GOTT NYTT ÅR!



KIKA GÄRNA IN PÅ MIN BLOGG OCH SE HUR MITT 2008 SLUTADE IGÅR...



www.iiob.blogspot.com

#16 - - Linda:

Gott nytt år! :D

#17 - - Erica:

ville bara säga att jag tycker din blogg är rolig att läsa. gott nytt år (:

#18 - - Anonym:

ha ett bra år

#19 - - Anonym:

gott nytt år

#20 - - ella:

gott nytt år

Upp