Grekland

Nu är Wilma nere i Grekland, hur härligt som helst. Deras plan var någon timme försenat imorse, men nu är dom framme. Var och hämtade lite saker i Nynäs igår och träffade Wilma såklart. Hon har ramlat och gjort illa armen. men läkaren sa att det inte var något brytet och att det brukar gå över efter två dagar. Så förhoppningsvist så får dom det skönt där nere.

Idag kanske jag ska med Christoffer till hans mamma, beror på om dom är hemma eller inte. Ska isånnafall var där i en vecka, så vet inte hur mycket bloggande det kommer att bli. Hade tänkt mobilblogga men såg att det inte fungerar längre, får säkert låna en dator någon dag iallafall.

Jag saknar Wilma redan, nu ska hon lixom vara borta i en vecka. Kommer iallafall få se jättefina kort när dom kommer hem, då dom har med sig Andreas systemkamera. Wilma har fått sånna där badpuffar också, med fiskar på, så gulligt. Så nu kan hon simma lugnt i poolen. Hon som älskar att bada också.

Nu blir det frukost.


'
Två favoriter på Wilma. Gud så liten hon var!
Wilma 1 år | |
#1 - - Wera:

Nemen, vad var det med armen då? Var det bara en stukning? Lät otäckt iallafall.



Hon får det säkert härligt där nere. :)

Kram

#2 - - Alexandra:

Vad söt hon är :) Du ska verkligen vara glad för att du har henne!



Ha en jättebra dag nu, kram

#3 - - emelie:

hahaha men gud vad söt! :)

#4 - - Daniel:

Hej på dig, fasen vad gullig hon är.. Förstår att du saknar henne, ha en underbar dag på dig, tiden kommer gå snabbt och snart är hon hemma igen!

#5 - - Ida:

hon är ju så underbart söt! :)

#6 - - therese:

jag har varit ifrån leona i en helg och det var jobbigt som satan tyckte jag så jag kan förstå att du kommer sakna wilma sönder nu när hon är borta men det är ju bra oxå att hon får komma ut och se sig omkring o leka i vattnet o bara vara med pappa lite och du får lite tid ifred :) det behöver du nog som verkar haft en hel del stress och ansvar på dig!! :)

skall bli kul att se kort på henne sedan :D

vad solbränd hon ser ut på första kortet men de kanske bara ser ut :P leona fick lite färg på kinderna när vi varit ute i solen och man skyddat leona så väl man kunnat men ändå så får hon såklart lite sol på sig för man kan ju inte packa in dem i overall på sommaren direkt.. och det fick jag höra ett bra tag hur farligt de är med sol på små barn blablabla.. hehe,fast jag skyddade henne så gott jag kunde,lite tråkigt!

ha de bra,verkar vara ännu en ung toppen mamma!

#7 - - Linda:

Hahaaaa! :D

Det var då det gulligaste!! :)

På första bilden skulle hon platsa i en eltandborst reklam! :)

Jag hade lätt köpt den tandborsten!

#8 - - Nina:

jag måste säga att din tös e något av det sötaste jag nånsinn sett=) ha en bra helg, kram Nina.

#9 - - jossan:

Wilma är verkligen jätte söt! :D Har precis sommarjobbat på ett dagis och längtar tills jag får en egen liten bebis! :)

#10 - - Oline:

hejhej, gud vilken bra blogg ! hittade den på bloggtoppen och blev så impad av dig ! har läst igenom nästan hela nu och vill bara säga wow. gud vad stark du är.. att du orkar, skolan, Wilma, bloggen, och alla elaka människor som inte har något liv ! du har verkligen suddat ut alla fördomar om unga föräldrar, du klarar juh föräldrar rollen kanon bra ! Att du var så modig och behöll söta Wilma ! och wilma är helt underbart söt.. Du tar verkligen kanon bra bilder på henne. Det kanske är något du borde satsa på, fotograf ? Hoppas du fortsätter blogg så länge som möjligt. kul för Wilma sen att läsa när hon blir stor ! förresten har du sett Juno ? jätte bra film ! vill bara säga keep up the good work ! Du är skit bra ! kram

#11 - - Petra:

wilma är underbart söt :)

#12 - - Louise:

Gud så söt hon är!

#13 - - Louise:

söta bilder :)

#14 - - Lisa:

gud vad gullig! :)

#15 - - J U L i A:

haha, skruttunge!



Den första bilden var bäst! Ser så elak ut typ :D

#16 - - LAACY:

hihi guud vilken underbar bild den sista! =D

#17 - - Sweet 16´s blogg:

åh, hoppas hon får de bra Wilma :)

#18 - - Johanna!:

Såg att ni vann semper tävlingen... GRATTIS till lilla Wilma

#19 - - Linda:

Wilma är så söt! :)

#20 - - E:

Gud så gullig (A)

#21 - - Sara:

Så himla söt!

#22 - - sandra:

#23 - - sandra:

hej jag heter sandra och jag är 12 år. jag skulle bara säga att jag tycker om din blogg jätte mycket. jag har läst ända från början :D och wilma är hur söt som helst :)

#24 - - Madelaine:

Vilken sötnos! Helt fantastisk!

#25 - - Stängsel:

Man får hålla koll på dom små, kanske skulle vara bra med lite stängsel eller staket runt tomten.

#26 - - Iloon:

Är du mamma?

#27 - - Sarah:

Vilken söt litet dotter du har! =)

#28 - - S:

vad kul! hoppas hon får det roligt där =)

#29 - - Elinor:

Hej! Har läst lite i din blogg, och jag måste bara säga att jag är otroligt imponerad av dig!!! När jag först började läsa i din blogg... tänkte jag "jaha ytterligare en" och fy fan vad elakt av mig! Jag är OERHÖRT imponerad av dig, din kille och er fina fina dotter, som antagligen kommer att bli en fantastisk människa! Jag vill verkligen önska dig och din lilla familj all lycka och välgång! Du kommer att komma långt!

#30 - - Jennie - Hallon8:

aww :) förstår att du saknar henne!

#31 - - Jenny:

vilken söt liten flicka du har(:

#32 - - natalie:

åh din bebis är ju bara för sööt, det borde kännas tomt utan henne hemma.

hoppas du får en trevlig dag ! :)

#33 - - ida:

när du inte e med wilma kan du ju alltid skriva lite om dig :)

#34 - - Anonym:

ne gud va söt hon är !!

#35 - - Mini:

Jäkligt synd att jag skickade tips till dig om semper tävlingen.

Hade man själv inte en chans att vinna, då alla dina läsare röstade såklart.

Hade gärna vunnit familjefotograferingen..=(

Suck..

Men men... grattis då.

#36 - - Carro:

Gud vad söt hon är :)

Verkligen kul att läsa din blogg. Intressant.

#37 - - Sara:

Nu har jag nästan läst igenom hela din blogg och jag kan säga att jag är riktigt imponerad! :D

Man blir själv lite sugen på att skaffa en alldeles egen liten bebis :)

jag ser verkligen upp till dig!

Upp