Du och jag!


Från tidningen SOLO
Wilma 1 år | |
#1 - - hanna:

oj vilken fin bild (y)

jättesött :)

#2 - - Anonym:

fick inte du en barnvagn av brio? va hände med den?

#3 - - Madeleine:

hehe, okej :) Har alltid varit lite skeptiskt .. Min pojkvän och jag funderar på att skaffa barn så .. Vi har titta mycket på lite ditt och datt (:

förresten så är ni jätte fina!

#4 - - Madeleine:

hihi tack (: vill bara få ordning på ekonomin och så innan. men vi vill så gärna ha ett litet sött knyte :P haha

#5 - - Sara:

Jättesöta. Ni har samma ögon =)

#6 - - S a r a:

Fin bild :)

#7 - - Johanna:

ni är grymt söta, hon har dina ögon :)

pysspyss

#8 - - Felicia:

Hur får du så många läsare till din blogg? :D

#9 - - Felicia:

Hur får du så många läsare till din blogg? :D



Kram Felicia

#10 - - Felicia:

Hej!

Vad söt Wilma e, jätte fiin bild.



Har en fråga hur får du så många läsare till din blogg?



Kram Felicia

#11 - - Felicia:

Hejsan!

Jätte fin bild, Wilma e så himla söt!

Har en fråga: Hur får du så många läsare till din blogg?



Kram Felicia

#12 - - Felicia:

Hejsan!

Jätte fin bild, Wilma e så himla söt!

Har en fråga: Hur får du så många läsare till din blogg?



Kram Felicia

#13 - - Felicia:

Fiin bild :D



Hur får du så måga läsare till din blogg?



Kram <3

#14 - - Felicia:

Fiin bild :D



Hur får du så måga läsare till din blogg?



Kram <3

#15 - - Felicia:

Fråga!



Hur har du fått så många läsare på din blogg?



Fin bild :D

#16 - - MPO:

Hon ser ut att ha din mun :)

Väldigt fin bild.

#17 - - sandra:

ÅÅ vilken fin bild :)

#18 - - Emma:

Ni är så fina!

#19 - - Daniel:

Fin bild på er.

#20 - - Johanna:

Gud vad söt du var på bilden! Förlåt men jag har vanligtvis inte tyckt att du är speciellt söt, men du ser jättevacker ut på bilden. din hårfärg får ditt ansikte att liksom "glowa". Och Wilma förstås.. :)

#21 - - Karin:

Hon är så fantastiskt söt din lilla Wilma! Du måste vara en mycket stolt mamma som fått ett så vackert barn! :-) Ha en bra måndag!

#22 - - tezz:

bli medlem på min länk ; http://www.gratismode.se/?c=9200 Samla poäng och byt sedan ut dom mot presentkort, i valfri butik!

#23 - - Anonym:

Detta läste jag faktiskt om i Solo :)

Lycka till i fortsättningen, du har ett vackert

barn!

#24 - - Julia:

Jätte fin bild! :)

#25 - - em:

Jättefin bild! :-)

#26 - - Anonym:

vad snygga man får vara då! :D När fick du henne??

#27 - - snart mamma:

så söta ni är tillsammans! :)

#28 - - Angelica:

Oh gosh vad lika ni var på den här bilden ! Jättefin :D

#29 - - Angelica:

Oh gosh vad lika ni var på den här bilden ! Jättefin :D

#30 - - Angelica:

Oh gosh vad lika ni var på den här bilden ! Jättefin :D

#31 - - karolina:

vad fin bild! :)

#32 - - emma:

så söta ni var. jag har några frågor till dig.

du kan svara på dom i hotmail på [email protected] eller vad som helst om du får lust, jag undrar för det första hur gammal du var när du fick ditt barn?

jag är väldigt osäker, jag kanske är gravid, jag vet inte.

och jag har funderingar och tankar på allt om att bli mamma.

jag är 15år, fyller 16 nu till sommaren.

och tanken på att ha ett barn är väldigt mysigt, men ändå lite otäckt.

man känner sig lite osäker.

pappan till barnet isåfall har jag pratat med, han sa att det finns mycket negativa saker på att ha ett barn just nu, med take på att jag fortfarande går i skolan&är väldigt ung.

och vi är inte tillsammans heller, men jag har väldigt starka kännslor för honom vilket jag tror han vet om.

men det jag vill komma fram till är hur kännde du när du var gravid, och hur tog du ditt beslut om att bli mamma.

var pappan med på det, och var ni tillsammans.

du kan gärna skriva och förklara lite, vill ha andras åsiker, och hur dom känner/kände :)

mvh emma

Upp