Lördag

Nu har Wilma åkt tillbaka till Andreas igen, saknar henne redan. Vi har haft det jättemysigt! Synd att loven är så korta och jag skulle vilja ha henne mer, men snart så. "Bara" ett och ett halvt år kvar i skolan och sen hoppas jag på att få jobb och lägenhet. När hon skulle åka sa hon hej då till alla och att hon kommer på fredag igen, sötnos. Lämnade henne i Tullinge för att dom skulle åka iväg sen, Andreas mormor och morfar bor där så hon sa "nu ska ja till gammelmormor".

Har lite bilder men är inte hemma nu så kan inte lägga in dom, blir nog imorgon istället. Ikväll ska vi ut, blir chaplins eller vad det heter, har aldrig varit där så får se hur det är. Det är halloween så alla måste klä ut sig, enligt mig!
Jag ska vara pumpa, samma som Wilma, haha.

Ska göra lite mat nu.
Trevlig halloween!
Wilma 2 år | |
#1 - - Johanna:

Hej, hittade din blogg idag och har bokstavligen suttit och läst i den hela dagen.. din wilma är jätte fin! nu har du ju skrivit såpass länge att jag inte läst igenom alla sidor så jag vet inte ifall det finns en bild, men det skulle vara rolit med en bild på din mage. gravidbild-efteråt bild. Dom fotona jag sätt på dej så ser det ut att du inte har några som helst tecken på att du varit gravid. Har du tränat mycket isåfall för att få tillbaka den "gamla" magen?



Ha en trevli fortsatt helg

#2 - - Linnea- ny header:

Usch, orkar inte skola nu !

Upp