Wilma tränar inför nästa års fotbollssäsong ;)

Videos | |
#1 - - Kadri:

duktig liten flicka

#2 - - Katinka på Farmorsbloggen:

Vilken fart, och vilken kondis! Tack för den fina filmsnutten. Kramar

#3 - - Nanna:

Hej!



Läs min blogg, de handlar om mitt förflutna, hur jag rymde hemifrån som 14 åring och blev hemlös.

#4 - - Intresseklubben:





---- > JACKIE SPÖAR KISSIE



--------- > GÖR HON RÄTT ELLER FEL?!

----- > TYCK TILL SJÄLVA



-------------------- > HOS INTRESSEKLUBBEN

#5 - - gotteochvi♥ GRAVID IGEN!:

haha söt!

#6 - - Emelie:

Men gud så sött. Vad duktig hon är!

#7 - - Jessie - 22 år & mamma till Jacob 2 år:

Gulligt=)Mitt hjärta ska få spela fotboll med så fort tiden är rätt=)

#8 - - Stina:

Gullunge! :) Hur gammal är hon!

#9 - - Småbarnsmamman - Mamma till en liten pojke med diabetes:

Vad trist att du slutar blogga. Du får gärna gå in på min blogg och tävla!! :)



Ha det bra!

#10 - - sandra, melinas mamma <3:

Hej, har en tävling på min blogg just nu då du kan vinna valfritt kvalitetsplagg för ditt barn från pingpong barnkläder.

Titta in tycker jag :)



http://sandriiisch.blogg.se/2010/april/tavling-2.html#comment

#11 - - Jasmine / Unga Morsan:

Vilken sötnos, stora tjejen nu ju! :)

#12 - - Fia & Lucas:

Hej



Kika gärna in tävlingen på min blogg som jag har i samarbete med Ping Pong Barnkläder! :)



http://aije.blogg.se/2010/april/tavling-i-samarbete-med-ping-pong-barnklader-1.html



//Fia

#13 - - Emelie:

Dop eller namnceremoni? Vad valde ni och varför?

Tyck till på. http://semlansliv.blogg.se

#14 - - Sandra:

Är du också sugen på att dela med

dig av din blogg till andra?:D

Då ska ni bli medlem här.

Och det FUNKAR!

Snabbt & enkelt.



Länken här nere, tar dig till sidan :)



http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=Sandraeiixx

#15 - - j-s:

Var med och tävla om ett påslakansett för barn. Gå in på hansmunmotminhud.blogg.se

#16 - - Jessica och Mikaela:

Svara på vår enkät om barnkläder och var med och påverka! =)



http://www.surveypirate.com/EndPage.aspx?SurveyId=15731

#17 - - Kaosets Gudinna:

Men så söt! :)



KIKA GÄRNA IN PÅ MIN BLOGG, där det finns en TÄVLING just nu där man kan vinna ett presentkort på 200 kronor på EkoLeko.se

#18 - - Linda:

Hej!



Kolla in min blogg, har en tävling just nu om ett valfritt silversmycke från adamantus.se till ett värde av 500kr ELLER 500kr rabatt på din beställning om du vill beställa någonting samtidigt :) Nog skulle det vara fint med ditt barns namn runt halsen/armen/fingret? :) Jag har själv min sons och sambos namn i ett smycke därifrån :)

#19 - - Emma:

Öppningserbjudande 20% på alla namnsmycken!

#20 - - burcu:

vilkeen sööt header =)

#21 - - Mathilda:

Haha så söt hon är =)

Kika gärna in på min blogg och var med och gissa på BF-datum, vikt, längd och kön.

#22 - - emma, julias mamma [foto]:

SÖTNOS!!!



var gärna med och TÄVLA i min blogg http://emmzien.blogg.se/2010/may/tavling.html :D

#23 - - VAMPIIRESNEWS:

ÄR DU ETT VAMPYR FAN? GILLAR DU TWILIGHT SAGA ELLER VAMPIRE DIARIES? DÅ ÄR MIN BLOGG PERFEKT FÖR DIG! ;)



ÄR DU ETT VAMPYR FAN? GILLAR DU TWILIGHT SAGA ELLER VAMPIRE DIARIES? DÅ ÄR MIN BLOGG PERFEKT FÖR DIG! ;)



ÄR DU ETT VAMPYR FAN? GILLAR DU TWILIGHT SAGA ELLER VAMPIRE DIARIES? DÅ ÄR MIN BLOGG PERFEKT FÖR DIG! ;)



ÄR DU ETT VAMPYR FAN? GILLAR DU TWILIGHT SAGA ELLER VAMPIRE DIARIES? DÅ ÄR MIN BLOGG PERFEKT FÖR DIG! ;)



ÄR DU ETT VAMPYR FAN? GILLAR DU TWILIGHT SAGA ELLER VAMPIRE DIARIES? DÅ ÄR MIN BLOGG PERFEKT FÖR DIG! ;)



ÄR DU ETT VAMPYR FAN? GILLAR DU TWILIGHT SAGA ELLER VAMPIRE DIARIES? DÅ ÄR MIN BLOGG PERFEKT FÖR DIG! ;)



ÄR DU ETT VAMPYR FAN? GILLAR DU TWILIGHT SAGA ELLER VAMPIRE DIARIES? DÅ ÄR MIN BLOGG PERFEKT FÖR DIG! ;)



ÄR DU ETT VAMPYR FAN? GILLAR DU TWILIGHT SAGA ELLER VAMPIRE DIARIES? DÅ ÄR MIN BLOGG PERFEKT FÖR DIG! ;)



ÄR DU ETT VAMPYR FAN? GILLAR DU TWILIGHT SAGA ELLER VAMPIRE DIARIES? DÅ ÄR MIN BLOGG PERFEKT FÖR DIG! ;)



ÄR DU ETT VAMPYR FAN? GILLAR DU TWILIGHT SAGA ELLER VAMPIRE DIARIES? DÅ ÄR MIN BLOGG PERFEKT FÖR DIG! ;)



ÄR DU ETT VAMPYR FAN? GILLAR DU TWILIGHT SAGA ELLER VAMPIRE DIARIES? DÅ ÄR MIN BLOGG PERFEKT FÖR DIG! ;)



ÄR DU ETT VAMPYR FAN? GILLAR DU TWILIGHT SAGA ELLER VAMPIRE DIARIES? DÅ ÄR MIN BLOGG PERFEKT FÖR DIG! ;)



ÄR DU ETT VAMPYR FAN? GILLAR DU TWILIGHT SAGA ELLER VAMPIRE DIARIES? DÅ ÄR MIN BLOGG PERFEKT FÖR DIG! ;)



ÄR DU ETT VAMPYR FAN? GILLAR DU TWILIGHT SAGA ELLER VAMPIRE DIARIES? DÅ ÄR MIN BLOGG PERFEKT FÖR DIG! ;)

#24 - - TYCKARN:

Passa på att spana in den nya bloggen, http://tyckarnas.blogg.se! Där kan du läsa åsikter om bloggare, bloggvärlden och aktuella ämnen.



Du har också chansen att gästtycka, ett bra sätt att sprida din åsikt och samtidigt få besökare till din blogg! Läs mer på http://tyckarnas.blogg.se!

#25 - - Jeanette:

Hej!



Jag har en ny tävling inne hos mig just nu där man kan vinna ett par jeans från Lucky Ellen. Var gärna med!



Ha en fortsatt underbar söndag.

#26 - - Crazypie:

Kolla gärna min blogg. Den är väldigt speciell och helt ny. Börja från början för att läsa min berättelse :)

#27 - - ida:

Men gud så söt...

Hoppas ni haft en bra dag.

Kramar

#28 - - G:

http://www.tradera.com/Silverfargat-halsband-fjaril-auktion_240304_113839886#auctionInfoTab_aTabObject



Sött halsband, speciellt till barn :O

#29 - - Mamma Melissa:

Vilken goding då! Och bara bra att hon förbereder sig... vem vet, landslaget nästa kanske;.))



Kul att din blogg har vuxit så sedan sist också! Var ett tag sedan jag var inne...

#30 - - Anonym:

Tycker du att det är rätt att djur blir misshandlade? Tycker du att det är acceptabelt att tidelag (sex med djur) är tillåtet i Sverige?



Om inte, rösta här:

http://ur.se/dittparti/#/?parti=331



Förlåt om detta räknas som spam. Jag tycker bara att djurens rättigheter borde uppmärksammas mer!

#31 - - emelie:

börja blogga igen då :p

#32 - - Daniella D:

grattis på födelsedagen :)

#33 - - Ann-Charlotte:

Halva priset på coola barnkläder, gäller till midnatt:

http://www.letsdeal.se/r/1476/goteborg/

#34 - - Matilda; 19år och Mamma till Mercedes & Leon:

tråkigt att du slutat blogga :(

#35 - - Bokhunger:

Vilken fin blogg. Välkommen in till blogg och tävla om den fina Sverigeklänningen. Tävlingen avslutas imorgon. Lottar ut två stycken.



#36 - - Mammablogg:

Gå med i gruppen Mammabloggar på Facebook och din blogg, dina tips och idéer och låt ditt barn stå i fokus en stund!



Det perfekta sättet att få fler besökare och samarbetspartners!



http://www.facebook.com/photo.php?pid=3582511&id=546555285&op=1&view=all&subj=132551840102213&aid=-1&oid=132551840102213&saved#!/group.php?gid=132551840102213&ref=ts



MVH Karin

#37 - - Marianne:

Hej. Jag har skrivit ett blogginlägg om unga föräldrar och skulle jättegärna vilja ha lite synpunkter om det från en ung mamma!

#38 - - Matilda - Livet som ung tvåbarnsmamma:

Haha så söt!

#39 - - sanna:

http://www.friatider.se

#40 - - Viktor Frisk:

Haha så söt :)

#41 - - Andrea:

Ställ gärna en fråga i min frågestund i min blogg Kram!

#42 - - Jacqueline:

På min blogg ligger det en video som kommer beröra många!

#43 - - emma:

följ min blogg via bloglovin!!! kram :D

#44 - - http://campadre.se/tipsa/40117:

Den här veckan är de barn tema, massor av produkter till era älsnklingar!!

Parfym 50% rabatt!!!



Jag är medlem på Campadre, Skandinaviens första "Private Shopping Club". På Campadre får du unika erbjudanden på eftertraktade varumärken, varje dag. Mode, heminredning, sport, resor och andra livsstilsprodukter - upp till 70 % under ordinarie butikspris. Här är din inbjudan, bli medlem du med!

#45 - - malin tipsar:

Hejsan, kolla gärna in min nya blogg där jag skriver recept på mat, kakor & godis med mera som jag gör som är värd att tipsa om :)

hoppas vi syns bland kommentarerna :)

#46 - - Reponen:

Fin blogg du har! :)

kika gärna in hos mig också (A)

#47 - - capu:

Tråkit att du slutar blogga, men se till att Wilma börjar i sveriges bästa flicklag i sverige; Tyresö FF :)

#48 - - Claudia:

Fin blogg :))

#49 - - fanny:

Söt blogg! :)

Hur mår du idag?

#50 - - Anonym:

17 & mamma http://gabbimk.blogspot.com/

#51 - - Hanna:

Så rolig! Till alla pappor så skulle jag rekommendera www.daddystore.se . Riktig bra saker, köpte en tröja till min kille!

#52 - - toni:

Söt hon e

#53 - - Victoria:

Måste säga att jag verkligen uppskattar din sida. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

#54 - - sara:

fin blogg du har!

hur mår du idag då? :)

#55 - - Rob:

En ny fotbolls stjärna!!!! :-)

#56 - - Nicole:

Anmäl dig gärna till Dagens blogg för chansen till fler bloggläsare! Lycka till! Puss

#57 - - karin:

fin blogg ! Jätte söt!

allt bra ? :)

#58 - - Bloggextra.se:

Hej!



Vill informera om att vi på Bloggextra.se nu drar igång en tävling där alla våra medlemmar kan vinna 3 veckors fri annonsering på vår framsida och presentkort till SF-bio. Det är gratis att bli medlem. Läs mer på vår startsida!



Vi har flera tjänster att erbjuda till bloggar:

*Omröstningar

*Frågelåda

*Dagens Outfit

*Bloggtips

*Blogghjälp



Hoppas vi ser dig snart!



Mvh

/Bloggextra.se

#59 - - Sillen :):

Så himla gullig!

följ mig med :)

#60 - - Lebanezza:

Ska vi ha länkbyte? :)

#61 - - sanna hyvärinen:

Hej! Jag lämnar en kommentar hos dig för att fråga om du skulle vilja göra mig en liten tjänst som skulle betyda såå mycket för mig!! Jag heter Sanna och är 20 år och bor i en liten stad utanför Stockholm, jag brinner för mode och skönhet (vilket du kan se i min blogg haha) jag deltar nu i Schwarzkopf tävling på facebook där man kan vinna en tävling om Sveriges snyggaste hår! Jag skulle vara evigt tacksam om du ville rösta på mig! Kram!
https://hairicons2013.com/sv/entry/87/


/ WWW.FASHIONJOINT.SE

Upp