Söndag

Igår var vi och kollade på match, Wilma var jättesnäll och busade på. Vi fikade och hejade. Efter det så följde Wilma med till min familjs vänner och var där en stund innan jag hämtade henne igen. Det var viktigt att jag skulle hämta henne sa hon, annars ville hon inte följa med. Gick iallafall bra, var massa andra barn där också och hon älskar ju att vara med dom, även fast dom är äldre. Vi gick och handla chokladpudding och dricka för att kolla på tv, men hon vart så trött så det slutade med att vi gick och la oss istället.

Idag kommer Andreas och hämtar henne här, jag ska iväg och jobba och kommer inte hinna lämna henne i Västerhaninge. Bra att vi kan lösa det på andra sätt också. Wilma har hjälpt till att städa hela morgonen, dammsugit, vikt kläder och fixat massor. Hon älskar att hjälpa till, men det är ju bara bra, får hoppas att det håller i sig tills hon blir lite äldre också ;)

Den här veckan har jag två prov i skolan, sammhälle och varmkök. Skulle ha i svenska också men det hoppas jag verkligen inte att det blir. 

Nu ska vi bygga lite puzzel.

 
Wilma 3 år | |
#1 - - 24 år och snart pappa:

kul med puzzel

#2 - - ida:

Haha ja sånt där med städning och hjälpa dig har en förmåga att växa bort :D

Som sagt hoppas det håller i sig.



Vad kul med puzzel, jag älskade det när jag själv vra liten :)

#3 - - Narin:

Hjälp mig med barntips alla underbara mammor! :)

#4 - - Olivia, the one and only:

Hur gammal var du när du fick Wilma? :)

Upp