Snabbis

Kom nyss hem från jobbet, fick sluta en timme senare, segt men bra med extra pengar. Serverade 300 fulla djurgårdare, vilken tur att dom vann då! Ska sova nu, imorgon är det skola igen men börjar inte förens vid elva.

Föresten, på lördag ska Wilma till tandläkaren för första gången, mest bara för att se hur det är och det ska vara fiskdamm med mera. Spännande!
Övrigt | |
#1 - - Eddie:

Heej kära syster hoppas du har det bra och allt, vi måste verkligen ses snart :)



Länka gärna denna på din sida om du vill



http://www.myspace.com/noutheim



som du kanske sett så har vi spelat in 5 låtar i studio nu, roligt om så många som möjligt lyssnar.



Kram från brorsan

#2 - - Anonym:

hejhej, jag började tänka på detta helt random igår, och jag undrar om du kan besvara denna fråga: du var ju kompis med hon carolin föurt, som har en son som heter leo. jag läste hennes blogg förut men sen tog hon bort den typ. och jag undrar ifall du vet om hon har nån blogg nu? och isåfall vad heter den? :p



läser din blogg varje dag btw. keep up the good work!:)

#3 - - bella:

KOLLA MIN BLOGG!!



Följ min graviditet från dag till dag!

http://lillamammabella.blogg.se

#4 - - ida:

Ja jobb ger extra pengar sen kan det vara ganska tråkigt ibland.

Kepp working :)

Älskar din blogg föresten

Upp