En vanlig dag


På väg ut till byhålan (nynäs), hehe. Ska på "möte" och gå igenom lite papper och andra grejer. Som tur är så får jag skjuts, slipper åka den eviga tågresan. 
Tänkte passa på att handla några paket blöjor när jag ändå är där. Helt sjukt vad det kan skilja i pris, 69 kronor i nynäs och 129 kr i telefonplan, för samma märke. Lika bra att bunkra upp. 

Dagen har annars bestått utav jobb, lägenhetsletande, telensamtal och andra ointressanta saker. Det är min barnfria vecka, så allt är lite tomt. Jag passar på att försöka hinna med sånt som annars lätt glöms bort eller inte hinns med när jag har kidsen. 
Emelie är tillbaka | |
#1 - - nadja:

Åh vad kul att du är tillbaka!!!
Jag har följt dig i stort sett sen wilma föddes, det är alltid så trevlig att kika in då o då :)
Jag är 20 år och mamma till julian 2år och 8månader. Tog studenten juni 2013 och jobbar nu som timvikarie :P

Upp