Test

 
Kan man bli kär i en blogg? Så roligt att läsa och blicka tillbaka. Herregud det är TIO år sedan jag skrev första inlägget på den här sidan. Tio!!! 
Kände mig tvungen att bara skriva det här när jag ändå var inne. ❤
 
 
Övrigt | |
#1 - - Isabella:

Läste din blogg flitigt när du väntade Wilma, och sedan efter när hon var född. Läste även din nya blogg sen när du fick Gustaf. Ser att du fått en liten flicka till, vad söt hon är. Är hennes tilltalsnamn Alva eller Lo?

Googlade ditt namn för att se om du startat en ny blogg, eller hade instagram, för jag ville se hur det gått för er, också såg jag att du hade uppdaterat den här bloggen - jättekul att läsa. Hoppas du fortsätter skriva. Skulle vara kul att läsa någon uppdatering. Ta hand om er!

Svar: Tack så mycket 😄 Hon har Alva som tilltalsnamn. Jag skriver blogg nu endast för mig själv, kanske öppnar den någon gång i framtiden. Kram
Emelie Forsberg

#2 - - Natalia:

Vi e nog lika gamla, följde inte dig då men fick en inblick i din 10 åriga resa nu. Va roligt att du inte stängde bloggen utan fortfarande att ändå smått infa om läget. All lycka till dig och dina barn. Du känns som en väldigt stark person redan från 15 års ålder. ;)

Upp